Pominięta przy awansie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

1

Temat: Pominięta przy awansie

Dzień dobry, mam 46 lat i od zawsze pracuję jako przedstawicielka handlowa. Po drodze kilka mniej lub bardziej znanych firm, w obecnej pracuję już 17 lat. Lubię swoją pracę, chociaż jest trudna i wymagająca. Przez te wszystkie lata nabyłam wiele doświadczeń i spotykałam się z wieloma problemami, niezliczone spotkania z klientami, przeprowadzone tysiące negocjacji. Firma w której pracuję płaci jak na polskie warunki bardzo fajne pieniądze i jest dość dobra atmosfera. Na rejonie jestem pracownikiem z najdłuższym stażem, a moja praca jest bardzo doceniana przez pracodawcę. Niejedna z was by zapytała, to w czym problem?