Tabletka - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

1 Ostatnio edytowany przez kaska95 (2019-06-06 13:01:46)

Temat: Tabletka

Hej, jestem okropnie spanikowana.
Kochaliśmy się z chłopakiem i niestety pękła gumka, dość głęboko było.
Pojechaliśmy na pogotowie i przepisała mi escapette, wzialam 4h po zdarzeniu.
Wczoraj wieczorem zemdliło mnie i usnęłam.
Co dalej?Nie wiem co robic, co dalej
Pomocy sad

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez M@r (2019-06-06 13:16:58)

Odp: Tabletka

Witaj w świecie dorosłych (i dojrzałych) ludzi.

3

Odp: Tabletka

Co robić? Nic, przecież wzięłaś tabletkę. To normalne, że czujesz się po niej średnio. Wszystko wróci do normy.

4

Odp: Tabletka

Za dwa tygodnie zrób test ciążowy dla pewności.
Ale moim zdaniem nie będzie ciąży.
Może Ci się rozregulować cykl po tej pigułce, więc nie panikuj niepotrzebnie, jak dostaniesz okres za szybko, za późno, albo wcale.

Wcale się nie boję, że mnie podepczą. Podeptana trawa staje się ścieżką. Błaga Dimitrowa

Odpowiedzi na wszelkie pytania znajdziesz w Regulaminie naszego forum ;-).

5

Odp: Tabletka

Raz mieliśmy sytuację, że prezerwatywa nam pękła, stres był bardzo duży. Na szczęście wpadki nie zaliczyliśmy, ale udałam się do ginekologa po jakąś pewniejszą antykoncepcję. Ginekolog dobrał mi belarę, na początku trochę czasu organizm potrzebował na przyzwyczajenie się do hormonów. A teraz to już żadnych nie mam, a spokój bez porównania niż wcześniej.

6

Odp: Tabletka
juleczka64 napisał/a:

Raz mieliśmy sytuację, że prezerwatywa nam pękła, stres był bardzo duży. Na szczęście wpadki nie zaliczyliśmy, ale udałam się do ginekologa po jakąś pewniejszą antykoncepcję. Ginekolog dobrał mi belarę, na początku trochę czasu organizm potrzebował na przyzwyczajenie się do hormonów. A teraz to już żadnych nie mam, a spokój bez porównania niż wcześniej.

A robiłaś badania przed rozpoczęciem stosowania Belary? Pytam, bo ja brałam i niestety miałam sporo skutków ubocznych takich jak ból i obrzęk nóg, bóle i zawroty głowy a także spore wahania nastroju. Poszłam do ginekologa i mu o tym powiedziałam. Kazał mi zrobić badania krwi - morfologie, krzepliwość i hormony a także badania w kierunku zakrzepicy (genetyczne). Te ostatnie są bardzo ważne, bo jeśli masz predyspozycje do tworzenia się zakrzepów nie powinnaś stosować hormonów, bo ryzyko zakrzepicy bardzo rośnie - stąd te moje puchnące i bolące nogi. A Ty, robiłaś badania przed rozpoczęciem stosowania? Belara jest środkiem dwuskładnikowym i zawiera estrogeny które wpływają na krzepliwość krwi właśnie.

Posty [ 6 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018