dziwne zachowanie mężczyzny - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » dziwne zachowanie mężczyzny

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

Temat: dziwne zachowanie mężczyzny

około rok temu poznałam mężczyznę, mieszka bardzo blisko mnie. Po prostu sam do mnie 'zagadał'. Bardzo miły!
I tutaj się zaczęło. Flirtował ze mną dosyć często, gdy mnie spotykał rozmawialiśmy, byłam oczarowana - przystojny i miły. Patrzył się na mnie z jego samochodu i pojawiał się tam gdzie ja.

Zapytałam go podczas jednej rozmowy czy mieszka sam, odpowiedział, że z siostrą, która jeszcze studiuje. Faktycznie czasami widywałam go z dziewczyną, bardzo młoda, może ok 24-25 lat. Pewnego dnia z okna zobaczyłam jak idzie z tą dziewczyną za rękę. Poczułam się zmieszana i oszukana. Nie wiedziałam co robić, bo bardzo podoba mi się ten facet (nadal mi się podoba). Dodatkowo, chłopak ten często chodzi z różnymi dziewczynami, wydaje mi się, że oferuje im nocleg bo często chodzą z różnymi torbami, itp.

W styczniu przesłałam do niego sms'a. Pomyslałam, że pójdziemy do kina, bo mam bilety. Odpisał b. szybko mówiąc że poszedłby z chęcią, ale teraz nie może, bo narzeczona będzie zła.

Kurcze! Poczułam się jak małolata, która dała się nabrać na takie bajery! Jednak nadal mi się podoba. Myślę o nim.
Po tym smsie, widywałam go od czasu do czasu, ale nie zwracałam na niego uwagi, żyłam swoim życiem. Było i jest mi ciężko w tej sytuacji. On też niby chodził taki obrażony, raz gdy przechodziłam obok, siedział z tą dziewczyna w jego samochodzie, i akurat jak przechodziłam oboje wysiedli z auta.
Przeszłam obok, jakbym totalnie nie znała jego.
Jednak myśle o nim cały czas, bo jak napisałam dawał mi wiele znaków że mu sie podobam.
Ostatnio przechodził obok, przywitalismy się, i była chwila rozmowy. Patrzył mi w oczy, az troche czułam sie zażenowana.

Mam nadzieje, że troszke zarysowałam tą sytuację. Nie wiem w sumie, co mam robić i jak zachowac sie w stosunku do tego faceta.
Tak, podoba mi się! Proszę, może ktoś ma jakieś sensowne rady?

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez piktor (2019-04-02 02:41:30)

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny

magiasmaku12

Pomogę Ci poskładać w całość to co napisałaś.

Napisał Ci facet w SMSie, że ma narzeczoną.   (To nie jest ważne czy on ją naprawdę ma, czy Cię okłamał. Ważne jest to, że taką informację Ci przekazał a to jest wyraźny sygnał dla ambitnej kobiety żeby się z takim facetem nie spotykać.)

Widujesz go często z różnymi młodymi kobietami. (to kolejny sygnał żeby nie lokować uczuć w takiego mężczyznę.)

Przechodziłaś obok, gdy wysiadał z samochodu wraz z młodą kobietą. (Gdyby to była jego siostra, lub jakaś inna osoba, obojętna dla niego uczuciowo,  emocjonalnie to by się z Tobą przywitał i powiedział np. - Cześć magiasmaku12 co u Ciebie słychać ?

Sam Cię zagadał bo pewnie wydałaś mu się atrakcyjna i postanowił nawiązać z Tobą znajomość. (być może nadal ma ochotę utrzymywać z Tobą jakieś stosunki ale nie sądzę żeby miał ochotę ułożyć sobie z Tobą dalszą część życia.)

Zadłużyłaś się uczuciowo i teraz gdy widzisz go z jakąś inną kobietą zazdrość daje o sobie znać.

magiasmaku12 - Moja rada, bierz sprawę na klate, odchoruj tą miłość i daj sobie spokój z tym dżentelmenem puki nie jest zbyt późno.

Pozdrawiam

3

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny

On kogoś ma - to wystarczy, żeby dać sobie spokój.
Chyba, że chcesz w to wejść mimo wszystko, podebrać faceta innej kobiecie i mieć opinię sama wiesz kogo (i bynajmniej nie chodzi tutaj o Voldemorta, tylko raczej o kogoś na literę „K”).

4 Ostatnio edytowany przez Gitta (2019-04-02 09:24:34)

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny

Co podoba Ci się w tym mężczyźnie poza tym, że jest przystojny i ma samochód?
Przecież to kłamca i kobieciarz, a nawet męska k...
Chcesz być jedną z jego wielu? Żeby cię przeleciał i zostawił?
Ja rozumiem dylematy kobiet, które są już w związku z mężczyzną i odkrywają, że faceta ciągnie do innych kobiet i kłamie...
Takie kobiety jeszcze uwikłane uczuciowo mogę zrozumieć i ich wahania, dylematy.
Ale ty widzisz co on wyprawia i chcesz mimo wszystko zostać jego materacem? Proszę bardzo. Idź do niego i się z nim prześpij ej.
Mało to na świecie wolnych, samotnych facetów?
Z ładnej miski się niekoniecznie najesz!

5

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny

Byłam jedną z takich panienek jednego pana ruchacza. Słodki był jak chciał zaliczyć, zdobywał kilka miesięcy a jak już dostał co chciał to po kilku miesiącach miał już kolejną a potem kolejną. Jasne,że boli - trochę serce, trochę duma. Ale jedno jest niezmienne - ich zachowanie. Szybko im się nudzi a dziewczyny są tylko dziurkami, nawet nie ludźmi.

6

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny
magiasmaku12 napisał/a:

Tak, podoba mi się! Proszę, może ktoś ma jakieś sensowne rady?

mam kłopoty z odróżnianiem gdzie jest granica pomiędzy zainteresowaniem kimś a po prostu byciem miłym bez podtekstu, ale jeśli nie było żadnych jednoznacznych sytuacji jak np. randka w restauracji, wtedy nie przywiązywałbym się do kogoś zwłaszcza jeśli widziałbym, że ma bliskie kontakty z innymi dziewczynami.

"Poznacie ich po ich owocach":D https://www.netkobiety.pl/viewtopic.php … 9&p=80 wszystko o randkach i związkach, a także wszystkie pytania do mnie, zapraszam:D

7

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny

Witam

Dzieki za wiadomosci i porady odnosnie mojego posta.

Po kilku miesiacach wracam by napisac jak rozwinela sie sytuacja.

Chlopak o ktorym pisalam mieszka ze swoja dziewczyna (ktora jak dla mnie mowil jest jego siostra).

Jednak, w lipcu zarejestrowalam sie na portalu badoo , chce kogos poznac.

I jaki profil widze? Moj znajomy ktory, mieszkajac z dziewczyna, szuka kolezanek na portalu randkowym.

Na portalu twierdzi ze mieszka sam, ma dodane 3 zdjecia i podane inne imie.

Kłamca i nic więcej. Kłamliwy burak!

Współczuje jednak tej jego gówniarze, która z nim mieszka.

Zawiodłam się na ludziach już nie raz.

I teraz wiem czego mogę się spodziewac.

Ponownie, dziekuje za odpowiedzi.

8

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny
magiasmaku12 napisał/a:

około rok temu poznałam mężczyznę, mieszka bardzo blisko mnie. Po prostu sam do mnie 'zagadał'. Bardzo miły!
I tutaj się zaczęło. Flirtował ze mną dosyć często, gdy mnie spotykał rozmawialiśmy, byłam oczarowana - przystojny i miły. Patrzył się na mnie z jego samochodu i pojawiał się tam gdzie ja.

Zapytałam go podczas jednej rozmowy czy mieszka sam, odpowiedział, że z siostrą, która jeszcze studiuje. Faktycznie czasami widywałam go z dziewczyną, bardzo młoda, może ok 24-25 lat. Pewnego dnia z okna zobaczyłam jak idzie z tą dziewczyną za rękę. Poczułam się zmieszana i oszukana. Nie wiedziałam co robić, bo bardzo podoba mi się ten facet (nadal mi się podoba). Dodatkowo, chłopak ten często chodzi z różnymi dziewczynami, wydaje mi się, że oferuje im nocleg bo często chodzą z różnymi torbami, itp.

W styczniu przesłałam do niego sms'a. Pomyslałam, że pójdziemy do kina, bo mam bilety. Odpisał b. szybko mówiąc że poszedłby z chęcią, ale teraz nie może, bo narzeczona będzie zła.

Kurcze! Poczułam się jak małolata, która dała się nabrać na takie bajery! Jednak nadal mi się podoba. Myślę o nim.
Po tym smsie, widywałam go od czasu do czasu, ale nie zwracałam na niego uwagi, żyłam swoim życiem. Było i jest mi ciężko w tej sytuacji. On też niby chodził taki obrażony, raz gdy przechodziłam obok, siedział z tą dziewczyna w jego samochodzie, i akurat jak przechodziłam oboje wysiedli z auta.
Przeszłam obok, jakbym totalnie nie znała jego.
Jednak myśle o nim cały czas, bo jak napisałam dawał mi wiele znaków że mu sie podobam.
Ostatnio przechodził obok, przywitalismy się, i była chwila rozmowy. Patrzył mi w oczy, az troche czułam sie zażenowana.

Mam nadzieje, że troszke zarysowałam tą sytuację. Nie wiem w sumie, co mam robić i jak zachowac sie w stosunku do tego faceta.
Tak, podoba mi się! Proszę, może ktoś ma jakieś sensowne rady?

Matko, to co napisałaś to przez chwilę myślałam, że to ten sam facet, który do mnie zagadał. Bo chyba nie jesteś z Lublina? smile Bardzo podobna sytuacja, tyle że ja wiedziałam od początku że on ma partnerkę, z którą mieszka. I wdałam się w romans...2,5 roku. A skończyło się standardowo, zostałam ze złamanym sercem, a pewnie on już odstawia taniec godowy przed inną. Pewnie temu Twojemu też chodziło o romans.... Jak go zobaczysz przejdź obojętnie mówiąc cześć i pokaż że Ci nie zależy

9 Ostatnio edytowany przez balin (2019-10-04 09:23:48)

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny

Dyskretny urok kobieciarza. smile

LIBRA38 napisał/a:

Jak go zobaczysz przejdź obojętnie mówiąc cześć i pokaż że Ci nie zależy

Oj to będzie dla niego cios. big_smile

10

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny
balin napisał/a:

Dyskretny urok kobieciarza. smile

LIBRA38 napisał/a:

Jak go zobaczysz przejdź obojętnie mówiąc cześć i pokaż że Ci nie zależy

Oj to będzie dla niego cios. big_smile

Jaki cios smile ważne żeby nie robiła jakiejś smutnej miny, czy maślanych oczu... obojętność i tyle

11

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny
LIBRA38 napisał/a:

Jaki cios smile ważne żeby nie robiła jakiejś smutnej miny, czy maślanych oczu... obojętność i tyle

Przecież to tylko pozory, na które on nie zwraca uwagi. smile Po co się fokusować na kimś, kto i tak ma głowę zajęta innymi panienkami?

12

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny

Dobrze, że znalazłaś go na badoo. Masz czarno na białym napisane, że to oszust.

Sama miałam doświadczenie z kobieciarzem, i powiem szczerze, że nic się nie da zrobić. Taki facet myśli już o następnej dziewczynie na seks, kombinuje przed narzeczoną, ciągle poznaje nowe dziewczyny... T, czy przejdziemy obok i go nie zauważymy, strzelimy foszka lub napiszemy mu kilka słów prawdy to po nim spłynie jak po kaczce.

Najlepsza metoda to zadbać o samą siebie, zatroszczyć się o swoje uczucia, żeby uraz do mężczyzn po czymś takim był jak najmniejszy. A o nim zapomnieć, jakby nie istniał.

13

Odp: dziwne zachowanie mężczyzny
magiasmaku12 napisał/a:

...

Zawiodłam się na ludziach już nie raz.

A może to winne są kryteria jakimi sie posługujesz wybierając tych facetow?
Może to Ty sama popełniasz ten sam bład i w konsekwencji trafiasz na jeden i ten sam typ faceta?

Posty [ 13 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » dziwne zachowanie mężczyzny

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018