Witam. Z gory bardzo prosze o jakakolwiek porade. Jestem ze swoim chłopakiem 3 lata, ja mam 24 lata studiuję, on ma 29 lat pracuje, lecz dorywczo. Jak zawsze na początku układało się cudownie, robiliśmy szalone rzeczy, spontaniczne wyjazdy wspinaczka górska, sporty ekstremalne, godzinami rozmawialiśmy i seks był nie do opisania. Po około pół roku zaczęło się psuć, mianowicie wyszło na jaw moje kłamstwo - bzudrne, które powiedziałam na początku mojej relacji - że chciałam dać jego koledze swój numer (mój obecny chlopak go o to poprosił), ale tak na prawdę On chciał mu go dać. Prawda była taka, że nie chciałam mu dać tego numeru lecz później zmieniłam zdania i go podałam. Bzdura bie? Ale nie dla niego - wtedy miała miejsce pierwsza nasza poważna kłótnia, upił się, wysywał mnie od kurw, rzucił stołem w restauracji i ogólnie było tragicznie. Po czasie mnie przeprosił, ale stał w przekonaniu, ze gdybym go nie okłamała nie zachoał by się tak, więc jego zachowanie w tej sytuacji było zrozumiałe (dla niego). Po woli zaczynało do mnie docierac, ze male klamstewka tez sa istotne i szczerosc byla dla niego numerem jeden i zaczelam sie zmieniac, duzo mysleć nad sobą, radzić się innych. Po jakimś roku zamieszkaliśmy razem, bo wynajęłam kawalerkę - za która placili moi rodzice. Mieszkal tam nieoficjalnie, nikt o tym nie wiedzial, nie dokladal mi sie do czynszu, wtedy myslalam, ze to jest ok, bo miał ogromny problem finansowy a ja chcialam zebysmy byli razem. Nie raz wracał pijany do domu, coraz radziej wię kochalismy coraz wiecej klocilismy. Dodatkowo moj chlopak pali nalogowo marihuane. Mieszkalismy razem rok. W miedzy czasie wyjezdzalam do Stanow dwa razy po dwa tygodnie - mieszka tam moja siostra, jechałam ją odwiedzić. Te wyjazdy były najgorsze - ciagle klotnie przez telefon, bo nie powiedzialam mu od razu ze jakis chlopak do mnie napisal tylko po dwoch dniach, zadzwonil do mojej siostry pijany z pretensjami ze wiekszosc dni tam spedzam sama, bo ona chodzi do pracy, wciaz pla