Choć nie jestem nastolatką, nie mam zbyt dużego doświadczenia z mężczyznami. Poznałam go jakiś czas temu, początkowo kumplowaliśmy się, wspólne wyjścia na imprezy, spacery etc. Było miło i totalnie po koleżeńsku. Potem on zaczął dążyć do czegoś więcej i traktować mnie jak kobietę. Trzymanie za rękę, obejmowanie w pasie, namiętne pocałunki.
W końcu wylądowaliśmy razem w łóżku. Dla obojga był to pierwszy raz, przy czym ja jakiś czas temu pozbyłam się błony u ginekologa. Miałam kiedyś faceta, ale on nie umiał jej przebić, próba defloracji bolała jak diabli, jakby mnie ktoś rozrywał. Nie pomagała zmiana pozycji ani lubrykanty. W końcu zrobiłam to u ginekologa przy sporej porcji znieczulenia miejscowego, bo mam bardzo niski próg bólu. On nie wie o tym, że byłam dziewicą, bo wstydziłam mu się powiedzieć o swoim problemie z defloracją, który skończył się u ginekologa. O dziwo, choć bardzo bałam się tego pierwszego razu, było romantycznie, bardzo namiętnie, nic mnie nie bolało. Myślę, że to zasługa jego delikatności, gry wstępnej oraz tego, że mnie bardzo podnieca. On jednak spanikował, że było za krótko. Tłumaczyłam mu, że to nie problem i że było mi z nim wspaniale, bo tak też było. Przygotowałam się na coś nieprzyjemnego, a nie tylko nie bolało, ale też było bardzo miło. On okazał się bardzo romantyczny, po wszystkim przytulał mnie przez całą noc i całował. Po prostu było idealnie.
Jednak potem zapanowała cisza, udało mi się ją przerwać, mówiąc, jak było wspaniale. Potem był seks, znowu było bardzo miło, ale on uznał, że nie stanął na wysokości zadania, bo ja jestem cicho, a ja zwyczajnie nie czuję potrzeby krzyczeć, wolę się do niego mocniej przytulić, gdy jest mi dobrze.