Brakuje mi doświadczenia, nie wiem, co o tym sądzić... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Brakuje mi doświadczenia, nie wiem, co o tym sądzić...

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 21 ]

Temat: Brakuje mi doświadczenia, nie wiem, co o tym sądzić...

Choć nie jestem nastolatką, nie mam zbyt dużego doświadczenia z mężczyznami.  Poznałam go jakiś czas temu, początkowo kumplowaliśmy się, wspólne wyjścia na imprezy, spacery etc. Było miło i totalnie po koleżeńsku.  Potem on zaczął dążyć do czegoś więcej i traktować mnie jak kobietę. Trzymanie za rękę, obejmowanie w pasie, namiętne pocałunki.