Mówi że to nie to samo - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Mówi że to nie to samo

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Mówi że to nie to samo

Jak mogę uratować swój związek, mam 19 lat jestem studentem, moja dziewczyna ma 18 lat i chodzi do liceum, studiuje 200km od miejsca zamieszkania ale przez rok naszego związku to nam nie przeszkadzało, co weekend się z nią widziałem. Wczoraj dziewczyna powiedziała mi że już sama nie wie czego chce, mówi że mnie kocha, chce ze mną być, po czym mówi że nie ma sensu żebyśmy na siłę byli razem, że już nie czuje tego samego co kiedyś i że już nie da rady naprawić naszego związku,mimo że ja na prawdę ją kocham i nadal chce z nią być, co mogę zrobić żeby jej nie stracić? Mówi że nie chce zrywać kontaktu ze potrzebuje czasu i przestrzeni, co zrobić żeby nadal z nią być, nie pisać do niej, trochę odpuścić czy co? Według niej ja kocham ją bardziej niż ona mnie

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Mówi że to nie to samo

Dziewczyna chce powiedzieć, że potrzebuje przestrzeni, abt- najpewniej- spotykać się z innymi. Przykro mi, wiele tu nie zdziałasz.

3

Przykro mi, ale dziewczyna właśnie z Tobą zerwała. Nie ma na tyle odwagi, żeby powiedzieć Ci o tym wprost, więc wciska Ci jakieś banały; "nie wie co czuje, kocha mniej, potrzebuje czasu i przestrzeni..."? Przestrzeni jej raczej nie brakuje, jeśli mieszka 200km od Ciebie. Opuść i nie pozwól uwikłać się w tzw przyjaźń, będziesz dłużej cierpiał.
Zajmij się studiami, rzuć w wir życia studenckiego, a pannę przebolej.

4