Witajcie
Założyłam temat, bo muszę się dowiedzieć dziewczyny jak sobie radzicie na co dzień z cellulitem. Z wiekiem widzę, że diety i ćwiczenia pomagają owszem, ale nie na tyle, żeby ten cellulit był mniejszy. Nie interesują mnie zabiegi, jestem wobec nich nieufna, bo kiedyś moja koleżanka była na jakimś zabiegu i nic to jej nie dało. Zastanawiałam się nad kremem na cellulit, ale nie znam żadnego, który byłby naprawdę wart uwagi i miał w składzie dużo składników aktywnych. Poza kremem, wiem, że masaże też dobrze wpływają na likwidację cellulitu, ale jak te masaże się wykonuje? Rękami czy jakimś wałkiem? Jestem taka zielona...hahaha ;p.
W tym wieku będę musiała się już pogodzić raczej z cellulitem, ale chyba są jakieś sposoby, żeby był o wiele mniejszy?
2 2018-09-17 16:18:18 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2018-09-17 19:25:55)
spam off na spam , swietna rzecz i bardzo skuteczna
3 2018-09-17 23:48:03 Ostatnio edytowany przez shqiptare (2018-09-17 23:48:25)
Masaż możesz wykonać, aby zmniejszyć cellulit. Należy mieć rękawicę do peelingu (możesz łatwo dostać w sklepach drogeryjnych) i szorować miejsce, gdzie leży cellulit, przez 4/5 minut. Efektu od razu to nie będzie, należy odczekać miesiąc. Co do częstotliwości, rób to 3 razy w tygodniu.
Pamiętaj o umyciu rękawicy po masażu, ponieważ na niej znajdują się martwe naskórki i nałóż balsam lub olejek na miejsce wyszorowane przez rękawicę.
całe życie zmagałam się z celulitem i i poł życia ze zmarszczkami, pomnogło mi to urządzenie jak i mojej siostrze. urządzenie w mojej sygnaturce poniżej
Większość masaży wykonuje się w salonach, ale samemu można zrobić sobie masaż bańką chińską. Zestaw wcale nie wychodzi tak drogo i możesz je stosować nie tylko na cellulit ale też na bóle kręgosłupa i bóle stawów także same pozytywy Co do kremu to sama nie wiem jaki jest dobry, tez trafiam na same niewypały :<