Hej. Proszę Was o poradę. Spotykam się z chłopakiem od 5 lat. Ja mam 21 lat a on 25. On pracuje i studiuje zaocznie a ja jestem studentka dzienną. Zaczęliśmy się spotykać kiedy ja byłam w liceum. Wtedy podobał mi się zarówno fizycznie i psychicznie. Do tej pory w miarę dogadywaliśmy się. Problem zaczął się kiedy zakończyłam praktyki studenckie i dostałam na nich bardzo dobrą opinię. Mój chłopak chyba mi pozazdrościł i powiedział ze ta opinia jest wzięta z internetu... na co ja się wkurzyłam ponieważ jestem osoba dość ambitną. Pokłóciliśmy się o to i on nie odzywał się do mnie tydzień.. w ciągu tego tygodnia przemyślałam sobie kilka spraw. Po pierwsze to że po każdej kłótni to ja pierwsza się odzywałam i wyciągałam dłoń do niego. Po tym jak on się do mnie odezwał po tygodniu ( postanowiłam tym razem nie odzywać się) to on powiedział mi ze on to nie ma zamiaru oświadczyć się mi przez przynajmniej 5 lat... a 5 lat już spotkamy się.. już wcześniej mówił mi ze on to nie ma zamiaru żenić się przed 30... martwi mnie także to ze on n
2 2018-08-15 23:58:05 Ostatnio edytowany przez shqiptare (2018-08-15 23:59:58)
To trochę śmieszny jest ten chłopak. Jak kocha, to cieszyłby się z Twojego każdego sukcesu. To nie w porządku, że on nie chce Ciebie chwalić. A wspiera Cię w ciężkich w chwilach?