Kochane.
Mój mąż dwa tygodnie temu powiedział mi że z jego pracy koledzy organizują obóz dla chłopców nad morzem.
Mamy dwoje chłopców wiec się zgodziłam tym bardziej że nie wielkie koszty.
I coś od początku było nie tak. Pierwotnie dzieci miały jechać i mój maż z kolegami.(mój maż nie ma prawa jazdy)
Ale kilka dni przed okazało się że musza jechać autobusem bo koledzy meza nie mają miejsca.
Ponieważ mam samochód i zobaczyłam ile czasu jedzie Polonus. Postanowiłam ich zawieżc.
Nie jestem bardzo dobrym kierowcą wiec powiedziałam meżowi ze użyje nawigacje.
Wyruszyliśmy po południu i wieczorem byliśmy prawie na miejscu (ja miała wracać noca bo pracuje w piatek)
Dojezdzamy na miejsce wychodzi po nas jakiś Pan i czuć od niego alkohol .No ale wiadomo wieczorem kazdy napić się może.
Wchodze na posesje niosąc z mezem walizki a tu na werandzie siędzą ok 5 pań i 5 panów i pija wódkę (dużo na stole).
Nasi synowie mają 4 i 10 lat.
Trochę sie zagotowałam. Po pierwsze o Paniach w takiej ilości to nie słyszałam od męża w sumie słyszałam o panach.
Po drugie zawieść dzieci w pijane towarzystwo nie fajnie.
Pocałowałam meża w policzek i trochę [wulgaryzm] pojechałam bo czekała mnie nocna podróż sama samochodem.(ok 5 godzin)
Odjechałam pojechaałam z 10 kilometrów i stanełam na papierosa i zastanowić sie co dalej.
zastanawiałam się czy nie wrócić po dzieci a meża ochrzanić (dzieciaki zabrać) w sumie zawiozłam swoje dzieci w obce towarzystwo i to pijane.
ale doszłam do wniosku że jest maż wiec nic nie powinno sie stać złego. Ponadto dzieciaki by sie rozpłakały bo bardzo chciały jechać
Pojechałam w trasę do domu (ok 5 goddzin w nocy)
Przed wyjazdem maż wiedział że jak ktoś do mnie coś pisze na komunikatorach to wyłącza mi się nawigacja (taką mam komórkę)
wiec go prosiłam zeby nic nie pisał że sie odezwe jak dojade.
Jade ciemnymi lasami a tu po połtorej godziny jazdy widze na ekranie że maż pisze do mnie .