Jakie buty i torebka - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » WIZAŻ - STUDIO MODY I WIZAŻU » Jakie buty i torebka

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Jakie buty i torebka

W niedziele wielkie swieto syna a ja nie potrafie znalezc szarych butow do sukienki koralowej ( zakiet tez szary), jaki inny kolor ewentualnie pasuje? Jestem zielona w kwesti stylizacji:)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jakie buty i torebka

Do koralowej sukienki, zamiast szarych, możesz założyć buty w nieśmiertelnym, czarnym kolorze, nude, srebrne (bardzo polecam, przy czym muszą mieć właściwy fason, żeby nie 'zawiało' kiczem), jednak obecnie bardzo modne są też buty wzorzyste, kolorowe i te mogłyby się na tę okazję świetnie sprawdzić.

Natomiast, tu nawiązuję do tytułu wątku, wyraźnie odchodzi się od zestawiania butów i torebki w tym samym kolorze. Owszem, można, ale jednak mniej zachowawczo będziesz wyglądać, jeśli jedno i drugie dobierzesz w taki sposób, że będą do siebie pasować, ale nie będą stanowić kompletu.

Edit:
Teraz zwróciłam uwagę, że masz już szary żakiet, jeśli więc planujesz go założyć, to do tego zestawienia butów w kolorze nude nie polecam.

Regulamin Forum Netkobiety.pl - koniecznie przeczytaj smile 
Dzieląc się swoją opinią pamiętaj, że po drugiej stronie siedzi drugi człowiek. Hejt może ranić!

"Nie czyń samego siebie przedmiotem kompromisu, bo jesteś wszystkim, co masz." (Janis Joplin)

3

Myślę że lepszym wyborem będą dodatki w kolorze kremowym, złotym albo czarnym.

4

Ja poszłabym w stronę właśnie złota i czerni smile

5