netkobietyWszystkie działy
Antykoncepcja hormonalna oraz naturalna

Esanelle

1 odpowiedź3 198 wyświetleńzałożony przez kinga2102, 04.02.2018

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

1

Temat: Esanelle

Witam. 27.01 okolo godz. 23 doszlo do zblizenia z moim chlopakiem kiedy mialam okres (spozniony 2 tygodnie) , wedlug kalendarzyka byl to 5 dzien cyklu . Skonczyl we mnie. W poniedzialek 29.01 O 19 zazylam Esanelle. Caly tydzien boli mnie glowa,brzuch I plecy. Mialam mdkosci i ogolnie rozbicie. Najbadziej boli brzuch I cale plecy. Dzis dostalam krwawienia.  Jutro wyjezdzam w gory. Nie wiem czy to okres? Ale przeciez dopiero byl. Pomoze ktos?

2

Odp: Esanelle

Co to jest Esanelle? Nie mogę znaleźć nigdzie w internetach. Antykoncepcja? Tabletki po?
Jeżeli to tabletki po, to normalne, że będziesz krwawić. Jeżeli antykoncepcja, to czemu nie bierzesz jej od początku cyklu?

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026