Cześć, mam 19 lat (20 rocznikowo) i jestem studentem. Nie jestem jakiś piękny ale też raczej nie szpetny, ważę nieco za dużo, ale też bez przesady. Jestem nieśmiały, trudno mi nawiązywać nowe znajomości. Mój problem polega na tym, ze z jednej strony chciałbym mieć dziewczynę (chociaż nie znam żadnej na tyle dobrze, by wiedzieć, czy chcę z nią być) ale z drugiej strony nie czuje się gotowy na poważny związek, chciałbym też najpierw skończyć studia, zarobić trochę pieniędzy, kupić sobie co nieco. Dodam też, że nigdy nie byłem w związku. Boje się tego, że nie znajdę swojej "drugiej połówki). Macie jakieś porady? Mam powód do zmartwień?
Zapytaj na męskich forach.
znasz jakieś?
Szczerze? Nie odkładałabym relacji na po studiach, kupieniu mieszkania,samochodu,itp. żeby mieć dziewczynę nie trzeba żadnej z tych rzeczy. A jeśli zaczniesz szukam w wieku 25-30 lat, to szczerze mówiąc, będziesz miał problem. Dziewczyny w tym wieku oczekują już bardzo poważnej relacji, zmierzają często do założenia rodziny. A ty nie będziesz obyty w kontaktach z kobietami, prawdopodobnie, choć niekoniecznie, dość jeszcze niedojrzały jako partner i dlatego nieatrakcyjny. Lepiej teraz poznawać dziewczyny, coś już przeżyć, nauczyć się być w relacji. Późna inicjacja seksualną też powoduje często frustrację u mężczyzn..a jeszcze jak trafisz na doświadczoną partnerkę.. ja bym nie czekała
Tylko jak to zrobić? Mieszkam na wsi chodź do miasta nie mam aż tak daleko (dojeżdżam na studia) i nie wiem jak kogoś poznać. Po sesji mamy wyjść na piwo, może to będzie jakaś okazja?
Po zajęciach nie chodzisz nigdy ze znajomymi na kawę czy piwo? Codziennie po zajęciach zaraz do domu? Do klubu też potańczyć nie jedziesz nigdy? Zainteresowania jakieś masz?
Nie mamy zwyczaju jakoś wychodzić po studiach. Było na początku integracyjne a tak to raczej nie chodzimy. Po sesji mamy się wybrać na piwo.
Co masz na myśli z zainteresowaniami? Jestem raczej dość introwertyczny, nie mam w zwyczaju chodzenia do klubów itp.