Jak mieć tańsze OC? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Jak mieć tańsze OC?

Dostałam do odnowienia polisę OC kierowcy i kwota tam jest jakaś masakryczna. Czy jest jakaś szansa by tą kwotę obniżyć? O porównywarkach wiem, ale jestem młodym kierowcą i z tego co wiem to w każdym towarzystwie ubezpieczeniowym składka będzie podobnie wysoka. Można to jakoś ominąć?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak mieć tańsze OC?

Jeśli jesteś młodym kierowcą i auto jest na Ciebie to sugeruję dodać współwłaściciela - np. któregoś z rodziców, kto ma zniżki.

3

Tylko jak zaliczysz dzwona ze swojej winy to rodzic straci zniżki i za rok zapłaci duuuuużo więcej.

4

zmartwiony86 napisał/a:

Tylko jak zaliczysz dzwona ze swojej winy to rodzic straci zniżki i za rok zapłaci duuuuużo więcej.

Nasz krajowy gigant za niewielką dopłatą oferuje ochronę zniżek w przypadku jednorazowej stłuczki... inne chyba nie mają takiej oferty.

5

dsmc00 napisał/a:

Jeśli jesteś młodym kierowcą i auto jest na Ciebie to sugeruję dodać współwłaściciela - np. któregoś z rodziców, kto ma zniżki.

To nic nie da bo i tak trzeba oznaczyc ze pojazd prowadzi osoba mlodsza niz 25 lat i i tak skladka bedzie wyzsza.

6

Małpa69 napisał/a:
dsmc00 napisał/a:

To nic nie da bo i tak trzeba oznaczyc ze pojazd prowadzi osoba mlodsza niz 25 lat i i tak skladka bedzie wyzsza.

Będzie wyższa, ale nie aż taka wysoka jak ta zawierana wyłącznie dla młodego kierowcy. Jak dopisywałam syna do OC samochodu, to stawka za rok była wyższa o jakąś stówkę.
Po prostu trzeba zrobić kalkulację w internecie i zobaczyć jak to wychodzi.

7