ojciec zabrania matce widywać dzieci. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » ojciec zabrania matce widywać dzieci.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: ojciec zabrania matce widywać dzieci.

Sytuacja dość pasowa.
Bliźniaki, 4 letnie. Chodzą do mojego przedszkola. Jestem ich nauczycielką od 2 mies.
W karcie wpisany jest tylko ojciec dziecka, który poinformował mnie, że dzieci ''mamy nie mają". Odbiera ich z przedszkola ojciec lub babcia.
dwa miesiące wcześniej w wakacje, kontakt z matką dzieci miały.
Ojciec tych bliźniaków jest w konflikcie z matką dzieci. Twierdzi, ze ona pije, oraz dzieci zostawiła. Wystąpił on do sądu o pozbawienie władzy rodzicielskiej matki dzieci.

Dziewczynka, płacze w przedszkolu za matką, tęskni, cofnęła się w rozwoju, trzeba ją karmić, zaczęła niewyraźnie mówić, itp// Chłopiec natomiast jest bardzo ustawiany przez ojca i jak widzę nie interesuje się mamą.

Matka dzieci jest przez ojca szykanowana, psychicznie ją wykańcza, straszy, że zabierze sądownie dzieci. Nie wpuszcza jej do domu w którym są dzieci, zabrania widywania.
MI również zabronił wpuszczać do przedszkola matkę dzieci, jest wykreślona z osób które mogą dzieci odbierać. Jets to TYLKO jego "widzi mi się"/ Nie ma tu żadnego zakazu Sądownego, ani nawet zaocznego.
Matka dzieci nie chce sobie narobić bałaganu przed rozprawą i nie przychodzi doi Przedszkola, nie zagląda nam w okna, ani nie robi awantur w Przedszkolu.