Miejsce dla dzieci mających trudności relacjach , grupa wsparcia - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRACA DLA KOBIET - POPULARNE ZAWODY, PRACA NA ETACIE, WŁASNA FIRMA » Miejsce dla dzieci mających trudności relacjach , grupa wsparcia

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: Miejsce dla dzieci mających trudności relacjach , grupa wsparcia

witajcie
mój pierwszy post.

Chciałabym się Was doradzić w temacie założenia gabinetu dla dzieci i młodzieży którzy :
mają trudności w nawiązywaniu relacji rówiesniczych
są wycofane, lękliwe
są agresywne
mają niską samoocenę.
sprawiaja kłopoty w szkole.

Z wykształcenia jestem magistrem Profilaktyki niedostosowania społecznego, socjoterapeutą, trenerem rozwoju osobistego , cały czas sie dokształcam, uczestniczę w seminariach, konferencjach.
Mam doświadczenie w pracy z dziećmi jako pedagog.
Jak sądzicie czy takie miejsce ma szanse na ruszenie???

mam wiele pomysłów, nawet już lokal na oku do wynajęcia, tylko czy będzie zainteresowanie?

może coś podobnego jest u was w mieście??/ i podzielicie się uwagami????????

na takich zajęciach dzieci mogłyby kształcić własne kompetencje społeczne.

Po zajęciach dla rodziców pełna diagnoza dziecka.

Kącik dla rodziców czy opiekunów, którzy będa mogli zapytac o wszystko i uzyskać odpowiedz.

Minus taki, że musiałby być to gabinet komercyjny,  nie musze na początek zarabiac, oby tylko pokryły mi się koszty.

Tylko czy rodzice byliby zainteresowani??

w planie mam starać się o kilka godzin bezpłatnych, czy nawiązać współpracę z okreslonymi specjalistami wymaganymi w wyniku diagnozy.