Mam 22 lata jestem studentką a mój facet ma 24 lata. Jestem z A.. od roku i od roku znam jego przyjaciela z którym sama mam dobry kontakt przez to że dużo czasu również z nim spędzaliśmy. Mój związek z A. od początku był "ciężki", często rozstawaliśmy się a później wracaliśmy. Ani ja ani on nie staraliśmy się w 100% żeby było dobrze. Po prostu kiedy przychodziła kłótnia miedzy nami dawaliśmy sobie spokój. Pewnego wieczoru byliśmy umowieni na impreze z jego znajomymi miał być też tam jego przyjaciel. Przed imprezą na która mielismy iść poklocilismy się i przez to na imprezie rozmawialam wiecej czasu z jego przyjacielem niz z nim. Kiedy zauwazylam ze dogaduje sie z jego przyjacielem lepiej niz z nim na wspolnych imprezach zaczelam wolec przebywac w jego towarzystwie. Pozniej nadszedl okres gdzie sie rozeszlam z A... Ze wzgledu na to ze wszyscy studiujemy na tej samej uczelni i mamy wspolnych znajomych nie trudno bylo mi ich spotkac. Pewnego wieczoru spotkalam na imprezie jego przyjaciela i spedzilismy cala impreze razem a na koncu sie pocalowalismy. Bylismy pijani i pozniej nie poruszalam z nim tej kwesti a po kilku dniach znowu wrocilam do A.. i do dzis jestesmy razem. Moj facet wie ze doszlo do takiego zdarzenia ale nie mial nikomu za zle poniewaz nie bylismy wtedy razem poza tym tlumaczylam sie ze bylam pijana. Jednak od czasu pocalunku nie moge zapomniec o jego przyjacielu wiem ze on nie zrobilby nic zeby rozbic zwiazek swojego przyjaciela. Podejrzewam ze podobam sie jego przyjacielowi. Kiedy spotykamy sie w trojke stara zachowac dystans tak samo jak ja do niego. Ale kiedy zdarza sie ze wypijemy wszyscy wtedy okazuje zainteresowanie spojrzeniem czy gestami. Czuje ze na prawde zawrocil mi w glowie i nie wiem co robic. Poki co tkwie z zwiazku z facetem z ktorym nie jestem szczesliwa. Strasznie sie do niego przyzwyczailam ale tak na prawde wiecej mysle o jego przyjacielu. Nie wiem ktory z nich jest dla mnie wazniejszy tak na prawde poniewaz niby kloce sie z moich chł