Czy to ze mną jest coś nie tak? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Czy to ze mną jest coś nie tak?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

1

Temat: Czy to ze mną jest coś nie tak?

Hej wszystkim. Nie wiedziałam gdzie umieścić ten post, mam nadzieję,że wybrałam dobry dział. Jestem samotna. Mimo, że mam wiele ciepłych osób wokół mnie. Byłam w 3 letnim związku, facet mnie zdradził i zostawił. Byłam załamana. Pozbierałam się, schudłam,zmieniłam pracę, wyładniałam. Jestem młoda, studiuję, piszę licencjat, pracuje na pełen etat, wynajmuje mieszkanie, utrzymuje się sama. Jestem podobno atrakcyjna, umiem się wypowiedzieć, zachować, mam swoje zdanie. I co z tego... Mam jedną prawdziwą przyjaciółkę, na której zawsze mogę polegać i wpaniała mamę. I to wszystko. Moim problemem jest fakt,że przyciągam do siebie samych niedojrzałych ludzi. Nie twierdzę,że oni są głupi, a ja mądra i wspaniała, broń Boże. Tylko nie mogę znaleźć ludzi na podobnym etapie życia co ja, Jeżeli chodzi o facetów to już wgl porażka. Albo przyciągam maminsynków, albo ciapcie rapcie, z całym szacunkiem dla nich. Mam dosyć silny charakter, wiem czego chce, całe życie musiałyśmy radzić sobie z mamą same i musiałam się taka stać- silna. Tak bardzo chciałabym znaleźć kogoś kto się mną zaopiekuje, kto bedzie nosił spodnie, będzie o mnie dbał, przepuszczał pierwszą w drzwiach i pozwoli mi przy sobie czuć się kobieco i delikatnie. Nie jest tak,że kastruje swoich facetów i im na t nie pozwalam, a wręcz przeciwnie. Trafiam i przyciągam zwyczajnie same pierdoły, którym jest wygodnie,że mają kobietę która sama sobie radzi, bo przecież nie muszą wtedy robić nic. Ja wiem,że stać mnie