Ochrona higieniczna kosmetyczki podczas zabiegu pedicure - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA » Ochrona higieniczna kosmetyczki podczas zabiegu pedicure

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Ochrona higieniczna kosmetyczki podczas zabiegu pedicure

Cześć dziewczyny,

Głównie zwracam się tu z problemem do doświadczonych kosmetyczek smile. Jestem z zawodu kosmetyczką. Między innymi wykonuję zabiegi pedicure. Podczas takiego zabiegu na mój biały fartuszek, który noszę na codzień w pracy, zakładam jednorazowy biało - mleczny  fartuszek foliowy, jednorazową białą maskę ochronną na twarz oraz przezroczyste okulary zabezpieczające. Ogólnie trzymam się koloru białego, bo kojarzy się z czystością i estetyką. Już w tym momencie wyglądam prawie jakbym przygotowywała się do zabiegu operacyjnego a nie do pedicure smile. No a chciałabym jakoś uchronić swoje włosy. Bardzo przeszkadza mi fakt, że podczas stosowania frezarki, pył ze stóp klientek, skórki, wszystko fruwa w powietrzu i za pewne ląduje i osiada między innymi na moich włosach. Myślałam, żeby uszyć sobie taki biały czepek na gumkę, ale wtedy już w ogóle będę wyglądać jak chirurg smile. Może macie jakieś własne sposoby żeby uchronić włosy i żeby to fajnie i profesjonalnie wyglądało? Podpowiedzcie co same zakładacie w pracy podczas takiego zabiegu? A może są jakieś specjalne czepki do takich zabiegów dla kosmetyczek (nie mam na myśli fizelinowych ani fryzjerskich smile ) dostępne na rynku, o których nie słyszałam?

Pozdrawiam smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Ochrona higieniczna kosmetyczki podczas zabiegu pedicure