Poniższy post na pewno nie będzie należał do tych poukładanych. Od kilku tygodni targają mnie różne myśli od kompletnej rezygnacji i samotności nad ranem, ku myślom, że świat jest mój więc niech daje mi tego czego chcę. Wszystko zaczęło się od kolejnego w moim życiu zawodu miłosnego.
Może nie popadłbym w tę sinusoidę gdybym nie wyczuł chemii w tej relacji. Gdyby o początku było wiadomo, że to nie jest to. Jednak tak nie było tym razem. Uchodzę za ułożonego, miłego, sympatycznego faceta. Owszem mam pewne problemy przed śmiałością wobec nowo poznanych osób, stąd też ostatnia znajomość wywiązała się z portalu randkowego. Sam fakt pisania przez ten tydzień sprawia, że na spotkaniu nie czuję się przygnieciony, zestresowany. Po prostu jestem sobą.
Staram się o siebie dbać, chodzę na siłownię, biorę udział w wolontariatach, tu wychodzi moje dobre serce, na polu zawodowym na pewno wykazuje perspektywy (studiuję i mam ogromne ambicje). Z mojej perspektywy wszystkie sprawy mam w garści, ogarniam wszystko to co spotyka mnie w życiu oprócz jednego podłoża. Tym podłożem są właśnie sprawy sercowe.
W swoich ostatnich podbojach miłosnych wydaje mi się, że wychodziłem na ogarniętego faceta. Wiedziałem czego chcę, miło spędzaliśmy czas, codziennie rozmawialiśmy, nie bawiłem się w żadne gierki, dążyłem skutecznie do kontaktu fizycznego. W tym momencie czuję momentami, ze jestem facetem z krwi i kości. Czuję, że nie mam co się użalać bo zachowywałem się jak facet i kończyłem sprawy jak facet. Czułem, że jestem wiele wart. Ale po chwili przychodzą mi refleksje, że wszystko jest ok, jestem sobą zarazem dając z siebie 100%. Wiem, że kobieta czuje się swobodnie w moim towarzystwie, że zawsze mam pomysł na wieczór i miło spędzamy czas, że czuje się bezpieczna i że czuje się jak prawdziwa kobieta, gdy zawsze otworzę jej chociażby drzwi do auta. Pomimo tych "starań", a raczej naturalnych nawyków nie udało mi się stworzyć udanego i trwałego związku.