czy nie jestem zbyt dziecinna? mam 27 lat i problem w życiu osobistym - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » czy nie jestem zbyt dziecinna? mam 27 lat i problem w życiu osobistym

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: czy nie jestem zbyt dziecinna? mam 27 lat i problem w życiu osobistym

przepraszam, że piszę bez wielkich liter ale nie działa mi caps lock i shift na komputerze.

chciałąm krótkiej porady od państwa.
wiem, że mnie państwo nie znają, ale może opowiem krótko o sobie.

jestem osobą z dobrego domu, studiuję nadal dość ciężki kieurnek. teraz kończę już dyplom mgr.

nie wiem dlaczego nie układało , nie ukłąda mi się w związkach.

czasem mam wrażenie, że wszystko jest moją winą- że jestem zbyt wyniosła, wybredna.

w liceum miałam dobrą passę- czyli ok 10 lat temu. wtedy byłam sobą, spontaniczna, nie bałam się ludzi, byłam naiwna, miałam duże powodzenie.

jestem ładna, atrakcyjna ale miałam później wraenie, że chłopcy widzieli we mnie tylko obiekt seksualny ale nic więcej.

od ok  5 lat byłam tylko w 1 związku, miałam 3 sytuacje intymne z kolegami i nic więcej. po każdej takiej sytuacji jakby uciekałam , bo zawsze chciałam czegoś więcej od takiego chłopaka - on nigdy nie chciał, więc ja szybko uciekałam aby się nie zranić. nigdy nie brałam tego na żąrty- od zawsze chciałam wejść w następny związek, ale 3 razy się pomyliłam i wyszła tylko 1 noc. po takiej sytuacji zachowywałam się dziwnie. nie brałam tego na luz, tylko spinałam się zamykałam się w sobie, uciekałam. usuwałam tego znajomego z mojego otoczenia, z życia. on nie wiedział o co chodzi.