Coś jest nie tak proszę o pomoc - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Coś jest nie tak proszę o pomoc

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

1 Ostatnio edytowany przez kuba1996 (2017-01-28 20:56:32)

Temat: Coś jest nie tak proszę o pomoc

Witam na początku chciałbym się przedstawić mam na imie Kuba, mam 20 lat.

Z moja obecną dziewczyną jestem od 5 miesięcy i było naprawdę super dogadywaliśmy się czasami bez słów, szybko się to stało i się w niej zakochałem mówiła, że z wzajemnością.
Nastał październik i mój wyjazd do dużego miasta ok 120km od mojej rodzinnej miejscowości, zjeżdzam do domu co 2 tyg na weekend ponieważ studiuję zaocznie a co 2gi weekend pracuje. Nie chcieliśmy się rozstawać ponieważ za bardzo nam na sobie zależało, więc postanowiliśmy być dalej razem. Z resztą powiedziała że to chwilowe i sama jedzie na studia w Czerwcu. Po pewnym czasie zauważyłem że coś się psuje i przestajemy się dogadywać, gdy się pytałem swojej dziewczyny czy też to odczuwa i że chce to naprawić odpowiadała że nic się nie dzieje. Moment kulminacyjny nadszedł kilka dni przed sylwestrem gdy oznajmiła mi że powinniśmy spędzić go osobno bo ona chce przeżyć go z przyjaciółką. Po moich próbach namawiania ustąpiłem. W samego sylwestra wydarzyła się przykra sytuacja(zostałem okradziony). Nie miałem w głowie do niej pisać ani do nikogo innego i przez 2 dni załatwiałem sprawy formalne zw z dokumentami. Gdy 2giego stycznia się odezwałem do niej odpisała " czyli jeszcze pamiętasz, że żyję fajnie". Pisałem do niej tego samego dnia i kilka dni jeszcze wyjaśniajac cała sytuację, próbowałem się nawet dodzwonić ale wszystko na marne. W czwa