Kimi93 napisał/a:Hej 
Powoli kończę studia inżynierskie (w marcu obrona). Studiuję transport - specjalizacja: logistyka.
Moim marzeniem jest zostać logistykiem w transporcie kolejowym bądź asystenka (pilnowanie terminów szefa, bycie jego prawą ręką itp.). Rozumiem to, że gdy skończę studia złożę pierwsze CV nie zostanę przyjęta na tak wysokie stanowisko ☺️ wiem, że będę musiała zaczynać od 'pierwszego kroku'
Chciałabym prosić o rady, wskazanie ścieżki gdzie najlepiej się rozglądać za taką pracą, jakie są szanse itp. W skrócie proszę o KIERUNEK nutkę nadziei.
Proszę też z tego względu, że uczelnia zawsze wmawia jedno i to samo 'zostaniecie logistykami' - osoby które są po studiach nie zawsze pracują w swoich zawodach.
myślę też, o zrobieniu mgr zaraz po obronie.
Mam nadzieję, że odbierzecie mnie dobrze i pomożecie troszkę w realizacji planów 
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam 
Kimi93, logistyka w transporcie kolejowym to chyba najsłabsza gałąź logistyki w Polsce, ale za to jakie ambitne wyzwanie 
Jest wiele firm produkcyjnych, operatorów logistycznych, czy choćby transportowych, które rokrocznie ogłaszają nabór do swoich programów zwanych najczęściej "kuźniami talentów" - a które skierowane są do absolwentów Twojego i pokrewnych kierunków.
Szansę na zaproszenie mają nie tylko najlepsi studenci z kierunków transportowo-logistycznych, więc zachęcam Cię do zainteresowania się tym tematem.
Osobiście znam wiele osób, które poprzez ten projekt zdobyły cenne doświadczenie, a później umowy o pracę.
Uczelnia słusznie przekazuje Wam studentom motto - zostaniecie logistykami - wszak zapewne dlatego i własnie po to zdecydowaliście się studiować ten kierunek 
Szanse na pracę w tej branży ciągle są jeszcze baaardzo duże u nas w Polsce. Transport i logistyka to gałęzie, które ciągle rozwijają się bardzo dynamicznie.