Proszę o kierunek, nutkę nadzieji :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » Proszę o kierunek, nutkę nadzieji :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1 Ostatnio edytowany przez Kimi93 (2017-01-23 02:03:48)

Temat: Proszę o kierunek, nutkę nadzieji :)

Hej smile
Powoli kończę studia inżynierskie (w marcu obrona). Studiuję transport - specjalizacja: logistyka.
Moim marzeniem jest zostać logistykiem w transporcie kolejowym bądź asystenka (pilnowanie terminów szefa, bycie jego prawą ręką itp.). Rozumiem to,  że gdy skończę studia złożę pierwsze CV nie zostanę przyjęta na tak wysokie stanowisko ☺️ wiem, że będę musiała zaczynać od 'pierwszego kroku'
Chciałabym prosić o rady, wskazanie ścieżki gdzie najlepiej się rozglądać za taką pracą, jakie są szanse itp. W skrócie proszę o KIERUNEK nutkę nadziei.

Proszę też z tego względu, że uczelnia zawsze wmawia jedno i to samo 'zostaniecie logistykami' - osoby które są po studiach nie zawsze pracują w swoich zawodach.
myślę też, o zrobieniu mgr zaraz po obronie.
Mam nadzieję, że odbierzecie mnie dobrze i pomożecie troszkę w realizacji planów smile
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Proszę o kierunek, nutkę nadzieji :)

Wysyłaj CV na portalach z ofertami pracy. Nie wiem co więcej trzeba radzić. Jak ktoś chce to w dużym mieście dostanie pracę w zawodzie.

3

Kimi93 napisał/a:

Hej smile
Powoli kończę studia inżynierskie (w marcu obrona). Studiuję transport - specjalizacja: logistyka.