Przyjaciółka Warszawa - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Przyjaciółka Warszawa

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

1

Temat: Przyjaciółka Warszawa

Cześć dziewczyny!
Mam 21 lat, na co dzień studiuję i pracuję. Szukam koleżanki, przyjaciółki w tym wielkim mieście, z którą mogłabym pogadać i o pierdołach i bardziej poważnych sprawach, wyskoczyć do kina czy na zakupy wink Mam znajomych, "chłopaka" (dłuuuga historia, chciałabym się komuś w końcu wygadać), ale brakuje mi właśnie takiej kumpelki od serca a niestety nie jest łatwo poznać taką dziewczynę w tym zagonionym świecie, gdzie każda z nas jest zajęta swoim sprawami i obowiązkami. Będzie mi bardzo miło jeśli któraś z Was się odezwie...

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Przyjaciółka Warszawa

Cześć smile
dobrze się składa, bo ja też mieszkam w Warszawie i szukam fajnej koleżanki, z którą można pogadać albo gdzieś wyjść smile

3

Odp: Przyjaciółka Warszawa

Hej,
fajnie, że do Nas dołączyłaś :-)
Ja co prawda w Warszawie za często nie jestem, ale jakbyś miała ochotę popisać/wygadać się, służę. Nie obiecuję, że będę w stanie pomóc, ale na pewno z uwagą wysłucham.
Pozdrawiam  :-)

4

Odp: Przyjaciółka Warszawa

No to wpadajcie na warszawsko-forumowe spotkanie, bo jakoś niebawem zorganizujemy powtórkę wink

5

Odp: Przyjaciółka Warszawa

Husky, ja bardzo chętnie smile czekam na jakieś szczegóły wink

6

Odp: Przyjaciółka Warszawa

ooo ja też chętnie smile

Posty [ 6 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Przyjaciółka Warszawa

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności