mój partner nie ma dla mnie czasu - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » mój partner nie ma dla mnie czasu

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

1 Ostatnio edytowany przez ola09876 (2016-11-12 00:43:23)

Temat: mój partner nie ma dla mnie czasu

Witajcie. Mam 20 lat i mam faceta w moim wieku. Jesteśmy razem rok i nie mieszkamy ze sobą. Mój facet mieszka ode mnie 20 minut samochodem. Ostatnio mi jest  bardzo przykro ponieważ mój partner nie poświęca mi dużo czasu. Aktualnie on studiuję zaocznie, pracuję w tygodniu dodatkowo uczęszcza na piłke nożną 3 razy w tygodniu no i jeszcze jestem ja i jego kumple. To ja zawsze muszę dostosowywać się do niego kiedy się widzimy. Ogólnie nie poi się jakoś i nie proponuje żebyśmy się widywali częściej niż 2 razy w tygodniu, nawet jak jest jakieś wolne. Jak to ostatnio on powiedział, że zrobił to dla mnie żebyśmy się widywali 2 razy w tygodniu. i tak sobie mysle ze to naprawde duze poswiecenie widziec AŻ 2 razy w tygodniu. przeważnie jest tak że widzimy się w tygodniu na te 4 godziny, później jakiś cały dzień w weekend mamy dla siebie sobotę albo niedziele. Jak dla mnie jest to okej. Wystarczy, chociaż przykro mi jest czasami jak słyszę że niektórzy potrafią się spotykać częściej. Ostatnio to tylko ja wychodzę z propozycją spotkania. Miałam taką nieciekawą sytuację. Widzieliśmy się jak zawsze we wtorek po pracy mojego faceta na te 4 godziny. Mieliśmy się widzieć w sobotę ale mój chłopak, że ma szkołę a musi do niej iść.. no to okej. Spotkamy się po szkole. Jednak mój luby dowiedział się że szkoły nie ma w tym tygodniu. Pomyślałam sobie super cała sobota dla nas. Idealnie się zło