Witajcie, to będzie bardzo długa wiadomość. Nie wiem po co tu piszę i co chcę osiągnąć przez to, ale działam pod wpływem impulsu. Przepraszam z gory za sens zdań, ale piszę nie czytając tego, nie bede miał pewnie sił już tego robić.
Jestem studentem, mam 23 lata i chciałem wam opowiedzieć o naprawdę posranym kawałku z mojego życia.