Zawiodłem się tą miłością. Co począć dalej? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Zawiodłem się tą miłością. Co począć dalej?

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 168 ]

1 Ostatnio edytowany przez derp (2016-08-07 00:08:44)

Temat: Zawiodłem się tą miłością. Co począć dalej?

Witajcie, to będzie bardzo długa wiadomość. Nie wiem po co tu piszę i co chcę osiągnąć przez to, ale działam pod wpływem impulsu. Przepraszam z gory za sens zdań, ale piszę nie czytając tego, nie bede miał pewnie sił już tego robić.

Jestem studentem, mam 23 lata i chciałem wam opowiedzieć o naprawdę posranym kawałku z mojego życia.