Moja kobieta straciła ciążę z mojej winy. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Moja kobieta straciła ciążę z mojej winy.

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 93 ]

Temat: Moja kobieta straciła ciążę z mojej winy.

We wtorkowy wieczór mieliśmy wypadek. Dzień wcześniej lekarz potwierdził płeć naszego dziecka- chłopiec, 16 tydzień ciąży. Wracaliśmy od jej rodziców. Jestem kierowcą od 13 lat. Od zawsze lubię szybkie auta. Auta traktuje jak drugą kobietę. Od zawsze jeżdżę szybko, ale nigdy nie miałem wypadku. Tym razem nie dostosowałem prędkości do warunków. Nawet nie wiem jak to się stało. Mi nic się nie stało, wypisałem się ze szpitala na własne żądanie. Za to moja kobieta poroniła, jest poobijana. Dzisiaj rozmawiałem z lekarzem według niego psycholog będzie potrzebny, aktualnie jest na silnych lekach.. Byłem u niej, ale spała. Za to moja mama mówi,że jest totalnie bez emocji,wzrok ma błędny. Nie wiem co mam robić,jak spojrzeć jej w oczy kiedy sam sobie nie potrafię? Jak jej pomóc? Co robić? Błagam pomóżcie kobiety ! Zamiast być z nią sięgnąłem po alkohol. Żenada prawda ?

Zobacz podobne tematy :
Odp: Moja kobieta straciła ciążę z mojej winy.

Ja bym cię zostawiła. Raz że wiozłeś kobietę w ciąży. 2 że przez swoją głupotę narażasz innych uczestników ruchu drogowego. Wyżywaj się na torze wyścigowym... Mam nadzieję, że zabiorą ci prawo jazdy.

3

czekoladazfigami napisał/a:

Ja bym cię zostawiła. Raz że wiozłeś kobietę w ciąży. 2 że przez swoją głupotę narażasz innych uczestników ruchu drogowego. Wyżywaj się na torze wyścigowym... Mam nadzieję, że zabiorą ci prawo jazdy.