Jestem jedynaczką i mam 29 lat. Przez całe życie mieszkałam w jednym domu z rodzicami i babcią (mamą mamy). Babcia była upierdliwa odkąd pamiętam, a tata trochę despotyczny, ale generalnie uważałam, że mam cudownych rodziców i super mi się z nimi mieszka.
Trzy lata temu moja mama zmarła.
Jakoś to ciągnęliśmy, ja byłam na studiach doktoranckich z których raz miałam jakąś kasę a raz nie, nadal nie myślałam o tym, że mogłabym mieszkać osobno, ale powoli to wszystko zaczęło się zmieniać. Teraz studiuję i pracuję na pełny etat dojeżdżając do pracy 40 km w jedną stronę (samochodem, który został kupiony na spółkę przez tatę i babcię. Doceniam naprawdę, ale mimo, że niby jest mój to co chwilę słyszę, że niekoniecznie. Gdybym wiedziała, że tak będzie to zostałabym przy moim starym. Ale wtedy nawet przez myśl mi nie przeszło, że tam mi się wszystko zrujnuje...)
Najpierw coraz bardziej zaczęło mi przeszkadzać zachowanie babci, która całymi dniami siedzi i odmawia pacierze, nie robi w domu w zasadzie nic poza gotowaniem obiadów dla siebie. Nie sprząta, nie chodzi na zakupy, nie robi zupełnie nic, a jak jej np. zwracałam uwagę, że przed chwilą tu wytarłam a ona rozlała i nic sobie z tego nie robi to mi mówiła, że jak mi przeszkadza o mogę sobie wytrzeć, g****o mam do roboty. To cytat. Usilnie uważa, że to on prowadzi ten dom, a to ja nic nie robię. Nie słucha moich próśb wcale. Robi po swojemu nawet te rzeczy, które dotyczą tylko mnie. Nie wiem, czasem mam wrażenie, że któraś z nas żyje w alternatywnej rzeczywistości..Jest ciężka, ale jednak jest najmniejszym problemem.