Witam Was kobietki bo to głównie wam chce sie wypłakać.
Mam 20 lat, jestem studentką 2 roku studiów. Mój chłopak ma 26 i jesteśmy razem od 1.5 roku.
Moim największym pragnieniem które spędza mi sen z powiek jest założenie rodziny. Chcę wziąć ślub, mieć wesele i urodzić slicznego dzidziusia. Wiem że to bardzo wcześnie i zdaje sobie sprawę że dziecko to wieeeelka odpowiedzialność ale ja myślę o tym dosłownie non stop. Zdarza sie ze płacze z żalu widząc kobiety w ciąży, budzę sie w nocy przez sny (oczywiście w tych snach jestem mamą) i kiedy dochodzi do mnie ze to tylko sen dostaje ataku płaczu. Macierzyństwo to moje największe pragnienie. Rozmawiałam o tym z chłopakiem. Nie wie on na ile poważny jest mój "problem" Ale póki co to on jest głosem rozsądku i sprowadza mnie na ziemię. Doskonale wiem że to wcześnie i w ogóle. Ale nie mogę przestać o tym myśleć. Proszę, wesprzyjcie jakoś.. .
Myśl racjonalnie. Jesteście oboje samodzielni, niezależni, macie odpowiednie warunki, stałą pracę?
On Tak, ja z uwagi na studia jeszcze nie.
Staram się myśleć racjonalnie i wiem, że w tym momencie to nie jest dobry pomysł ale mój instynkt jest tak silny, że wypiera to wszystko. Gdyby nie racjonalne myślenie już dawno odstawilabym tabletki. Codziennie lykam je z trudem.
Spokojnie, zdążysz.
Masz możliwość trochę pozajmować się czyimś dzieckiem, żeby zobaczyć, jak to jest?
5 2016-11-02 23:13:47 Ostatnio edytowany przez chomik9911 (2016-11-02 23:17:25)