Witam Kobiety na tym forum, mam na imię Marcin i chciałbym Was prosić o rady, pomoc, opinie itp. a mianowicie opisze swoją sytuację.
Pewnego dnia zarejestrowałem się na portalu randkowym w celu poszukania szczęścia a nóż może poznam ciekawą, interesujacą kobiete z którą mógłbym stworzyć zwiazek, ponieważ jestem informatykiem nie imprezuje więc ciężko mi poznać jakieś kobiety i tak zacząłem pisać z różnymi kobietami, jedne były zainteresowane pisaniem inne mniej aż udało mi się nawiązać kontakt z jedną kobieta i tak doszło do spotkania, spotkaliśmy się w Krakowie na rynku spacer, rozmowa miło spędziliśmy ten czas, potem ja odprowadzilem dałem buziaka w policzek i powiedziałem 'jak masz ochotę to możemy się jeszcze spotkac' to powiedziała że jesteśmy w kontakcie i po spotkaniu wymienialismy się SMS tak z 2 na dzień Max 'co porabia' itp. pisałem jej dobranoc przed spaniem . Następnie za tydzień spotkaliśmy się znów na spacerze w parku i też było miło fajnie sympatycznie mówiła że bardzo szybko się denerwuje klnie, idę sobie z nią i nagle dzwoni jej siostra a ona 'co ta suka chce' to nic się nieodezwalem i tak pospacerowalismy potem ona mnie odprowadzila i daliśmy sobie buziaki w usta i się rozeszlismy, trzecie spotkanie to było kino, przytulanie, dotyk itp. czwarte spotkanie to ona zaprosiła mnie do siebie na kawę to przyjechalem (oglądaliśmy tv potem zaczęliśmy się calowac) i każde spotkania kolejne to były takie że przyjezdzalem do niej i oglądaliśmy tv, przytulalismy się i namiętnie calowali potem na którymś spotkaniu to samo + sex. Spotykaliśmy się tak raz w tygodniu bo praca itp albo ona czasu nie ma albo idzie na imprezę w sobotę a gdy chcialem przyjechać w niedzielę to mówi że nie bo będzie po imprezie więc pisałem oke dobrze, raz mieliśmy się spotkać w poniedziałek to powiedziała żebym nie przyjeżdżał bo się źle czuje więc przyjechalem we wtorek i powiedziałem że kłamie że zle się czuła to oburzyla się na mnie jak by świat się zawalił ze źle się czuła i z nikim