Hej Wszytkim:)
Zacznę od początku, po sugestii kilku znajomych spróbowałam "szczęścia" przez osławionego Tindera. Traf chciał, że mój kciuk, kliknał zielone serduszko na całkiem porządnie zapowiadającego się chłopaka, zdjęcie jak z CV. Parę minut później już pisaliśmy na czacie- perfect match po prostu.
Jako, że zarówno telefon, jak i aplikację użyczyła mi koleżanka, powiedziałam nowemu znajomemu, że jak chce kontakt, to musi wybrać, skype, albo messenger, padło na 2 opcję. Od razu mnie wyszukał, i stwierdził, jak to mu się buzia cieszy jak do mnie pisze i że w ogóle rewelacja, że mamy kontakt. Pisaliśmy przez jakiś miesiąc (nie wiem czy do długo, czy krótko- w sprawach damsko-męskich jestem de facto nowicjuszką ). Podkręślę, że od początku pisania, pytał o spotkanie, w swojej przerwie w pracy- nawet "bym się cieszył gdybysmy sie na lody spotkali".
Raz po jakiś 2 tygodniach pisania, zadzwonil do mnie, z głosu na prawdę spoko się zapowiadał, wspomniałam mu, że mam mu sporo do opowiedzenia i vice versa. Wiedział,że wyjeżdzam na wakacje, ale te się skończyły- w samolocie napisałam mu trochę odważniejszą wiadomość ( sam pisał czy doleciałam) zawierającą słowo "darling". To był moment kiedy weszly słówka-zdrobnienia i było naprawdę sympatycznie.