ciągły ból brzucha w ciąży - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » ciągły ból brzucha w ciąży

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: ciągły ból brzucha w ciąży

Witam
Jestem w 6 tc, byłam u lekarza miałam USG i niby wszystko w porządku. Ale od kilku dni ciągle boli mnie brzuch i z każdym kolejnym dniem staje się silniejszy. Boli mnie podbrzusze jak i górna część brzucha. Plus bo nie krwawię ale strasznie się martwię
Dziewczyny pomóżcie, miałyście tak?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: ciągły ból brzucha w ciąży

Ja miałam częste bóle i też u mnie to było normalne. Wiesz nikt Ci tu nic nie powie, w takiej sytuacji jedziesz do szpitala na izbę przyjęć, mówisz że potwornie boli Cię brzuch, robią ci usg i od razu wiesz co się dzieje. Nie lekceważ tego, bo to sam początek, trzeba dmuchać na zimne.

3

Wszystko Ci tam rosnie:) macica sie powiększa to normalne smile  mozesz wziasc, apap nospe czy magnez, ale jesli bol jest naprawde uporczywy to idz do ginekologa:)  luteina tez dziala p/ bolowo moze dr przepusze dla Ciebie cos specjalnego smile
Gratulujr Ciazy:)

4

Ja też mam częste bóle brzucha od początku ciąży. I standardowo między 5 a 6 rano boli mnie bardzo brzuch co dzień dosłownie...weź nospę...organizm musi się rpzestawić, zachodzi w nim teraz wiele zmian..jakby ból był coraz gorszy idz na izbę albo do ginekologa

5

Jestem  koniec 5 poczatek 6 tc.
Praktycznie też czuje takie bole, ciagnięcie i lekarz mówiła ,ze wszystko rośnie rozciąga się i taki ból to normalna sprawa.
Też sie wystraszyłam i byłam na IP bo mnie to  niepokoiło.
Bralam nospe przez 3 dni

Posty [ 5 ]

Strony 1