Chcę do ludzi! Jak to zrobić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Chcę do ludzi! Jak to zrobić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 20 ]

Temat: Chcę do ludzi! Jak to zrobić?

Czołem wszystkim

Piszę do was, ponieważ chciałbym rozświetlić pewną sprawę.
Otóż, nie jestem w stanie stworzyć żadnych relacji z innymi ludźmi. Pracuję jako nauczyciel, otaczam się chmarami osób, a tak naprawdę jestem sam jak palec. Po pracy nie mam nikogo z kim mógłbym swobodnie porozmawiać. Żadnego przyjaciela, znajomych może kilku, ale i tak się odwrócili z Bóg wie jakiego powodu. No i jestem sam, a ciągnie się to od ponad roku więc jak chcę się do kogoś odezwać to albo: w pracy, albo na studiach albo z mamą. Tak to wracam do siebie i jakbym siedział w czterech ścianach i tam umarł to nikt by się mną nawet nie zainteresował. Na studiach ludzie bardzo mnie lubią, zostałem również mianowany starostą roku. W ten o to sposób wiem, że jestem szanowany i ceniony. Jedynie tam coś dla kogoś znaczę(oprócz rodziny).
Miałem dwójkę wiernych przyjaciół.
Pierwszy się ze mną wyprowadził, ale długo nie pomieszkaliśmy bo nie nadawał się do mieszkania z kimkolwiek. Wieczny imprezowicz, brudas za przeproszeniem i człowiek, który mi dziwki na mieszkanie sprowadzał. Nie mogłem na coś takiego pozwolić, zwłaszcza, że zmieniać się ani myślał i dążył do końca naszej znajomości, bo wolność odbiła mu do głowy.