Czołem wszystkim
Piszę do was, ponieważ chciałbym rozświetlić pewną sprawę.
Otóż, nie jestem w stanie stworzyć żadnych relacji z innymi ludźmi. Pracuję jako nauczyciel, otaczam się chmarami osób, a tak naprawdę jestem sam jak palec. Po pracy nie mam nikogo z kim mógłbym swobodnie porozmawiać. Żadnego przyjaciela, znajomych może kilku, ale i tak się odwrócili z Bóg wie jakiego powodu. No i jestem sam, a ciągnie się to od ponad roku więc jak chcę się do kogoś odezwać to albo: w pracy, albo na studiach albo z mamą. Tak to wracam do siebie i jakbym siedział w czterech ścianach i tam umarł to nikt by się mną nawet nie zainteresował. Na studiach ludzie bardzo mnie lubią, zostałem również mianowany starostą roku. W ten o to sposób wiem, że jestem szanowany i ceniony. Jedynie tam coś dla kogoś znaczę(oprócz rodziny).
Miałem dwójkę wiernych przyjaciół.
Pierwszy się ze mną wyprowadził, ale długo nie pomieszkaliśmy bo nie nadawał się do mieszkania z kimkolwiek. Wieczny imprezowicz, brudas za przeproszeniem i człowiek, który mi dziwki na mieszkanie sprowadzał. Nie mogłem na coś takiego pozwolić, zwłaszcza, że zmieniać się ani myślał i dążył do końca naszej znajomości, bo wolność odbiła mu do głowy.
Druga przyjaciółka to chodzący problem. Ciągłe niesnaski z byłym chłopakiem, wieczne aluzje i konspiracje. Wypłakiwała mi się w rękaw kilka lat, a ja głupi siedziałem, bo nie miałem się do kogo odezwać(no oprócz tamtego drugiego przyjaciela). Taki wtedy byłem, typowy samotnik.
Opuściła mnie, bo wreszcie postawiłem na swoim, przestałem być na zawołanie i że wypominam jej niektóre rzeczy(jak spóźnienia, kłamstwa itp.). Uznała to za moje żale i skończyła znajomość. Było to rok temu. Od tego momentu jestem sam.
Sprawa jest taka, że nie potrafię zawiązać normalnych relacji z ludźmi. W sumie nie wiem czy potrafię czy nie. Ciężko określić.