Jak zmienić sposób myślenia? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Jak zmienić sposób myślenia?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: Jak zmienić sposób myślenia?

Mam bardzo duży problem z tym, że w wieku 26 lat nadal nie mam stałej pracy bo studiuję dość ciężki kierunek. Chwytam się wielu rzeczy dodatkowych, typu zlecenie takie takie ale stałej pracy nie mam. Mam możliwość jeszcze wyjazdu na erazmusa na ostatni dyplomowy semestr i zrobienia podwójnego dyplomu, mam możliwość wykorzystania jeszcze ponad 10 miesięcy praktyk erazmusowych za granicą. I teraz jestem w czarnej DE . Nie wiem za co się łapać, ciągle porównuję się ze znajomymi- obecnie mam plan taki, że chcę znaleźć pracę na 2 miesiace w zawodzie w mieśćie a później wyjechać na miesiąc, dwa za grancię na praktyki i wrócić normalnie na uczelnię. W Polsce nei zarobiłabym tyle ile za granicą. Problem w tym, że ja ciągle się wszystkiego boję. Mówię o obawach znajomym i widze, że oni traktują mnie z pobłażaniem.
Nie chodzi o to, że nie chwytam byka za rogi- tak nie jest. ale mam wrażenie, że od roku, dwóch w momencie kiedy zaczęło mi gorzej iść na studiach niektórzy zmienili o mnie postrzeganie z normalnej dziewczyny na miąkwę i dziecko. Wielu znajomych po prostu klepało mnie po ramieniu, po główce, doradzało jak dziecku. A ja zamiast czuć się lepiej czułam się gorzej- nie jak partner ale młodsza siostra.