jak poradzić sobie z samotnością - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » jak poradzić sobie z samotnością

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

Temat: jak poradzić sobie z samotnością

Witam jestem na forum nowa,szukam pomocy odnośnie mojego problemu-samotności.Zacznę od tego że mam 22 lata studiuję zaocznie i pracuję,chociaż z utrzymaniem pracy też mam problem.Jest to dla mnie okazja do utrzymywania kontaktu z ludzmi chociaż wolałabym nie utrzymywac bliższych relacji w pracy ponieważ jest to dla mnie siedlisko plotek.Na studiach utrzymuję ten kontakt ale po wykładach każdy idzie w swoją stronę i zwykle nie mają czasu na moje propozycje wyjścia.Dlatego oprócz chodzenia na studia i pracy siedze sama w domu co jest dla mnie poprostu męką większa im jestem starsza,bo lubię ludzi i chce się z nimi kontaktować.Nie mam znajomych praktycznie,chłopaka też nie a kontakt z rodziną jest dla mnie cierpieniem.Od 4 lat próbuję ten problem rozwiązać chodziłam do terapeuty przez rok ale on chciał aby zmieniła sie moja wrażliwość a ja tego nie chciałam chciałam być sobą i dlatego przestałam do niego chodzić.Odwiedziłam jeszcze 2 innych psychologów ale nic innego nie wnieśli.Starałam się na własną rękę to zmienić wychodziłam na spacer,na rower na zakupy,czytałam książki.To trwało 2 lata i nie pomogło.Podczas terapi miałam możliwośc zrozumieć przyczynę moich poblemów.Kiedyś bałam się ludzi i izolowałam się od nich potem dzięki terapucie i swoich sposobach jestem na etapie gdzie szukam kontaktu,lepiej on mi idzie ale nie potrafie relacji utzymać dłużej.Na tym etapie utknęlam i mam wrażenie że jest przedemną niewidzialna ściana.Jeśli chodzi o przyczynę