Witam, zauważyłam że dużo tutaj podobnych wątków więc ja też się wypowiem.. Mam 24 lata, w życiu miałam 2 chłopaków jednak z żadnym z nich mi się nie udało. Od 6 lat jestem singielką. Co prawda zakochałam się tylko 2 razy, jednak podobało mi się o wiele więcej facetów. Jeden okazał się być zajęty, drugi wolał treningi i zgrywał nieśmiałego (starałam się go lepiej poznać, kilkukrotnie zapraszałam go na piwo/kawę/herbatę, w końcu odpuściłam), trzeci był strasznie zaborczy i momentami się go bałam. Muszę szczerze powiedzieć że jestem dość ładna, nie jakaś tam miss piękności ale do brzydkich też nie należę, regularnie ćwiczę (trenuję taniec od 12 lat i akrobatykę), dbam o siebie, nie przesadzam z makijażem, uważam że umiem się ładnie ubrać i nie jestem wyzywająca. Jak każdy mam też swoje wady, jestem wrażliwa lecz umiem też słuchać i lubię pomagać ludziom, aktualnie studiuję psychoseksuologię i czasem dziwię się że potrafię pomóc innym ludziom zamiast sobie. Dodam że wiele facetów powtarzało mi że jestem bardzo ładna, niektórzy mówili że chcieliby się ze mną umówić po czym okazywało się że chodzi im tylko o zaciągnięcie mnie do łóżka. Nie zliczę ilu WPROST zaproponowało mi seks. Nie jestem żadną 'cnotką niewydymką', jednak nie chodzi mi o niezobowiązujący stosunek, potrzebuję miłości i prawdziwego, normalnego uczucia. Nie mam wygórowanych wymagań, moi wcześniejsi partnerzy nie byli ideałami jednak nie jestem osobą która patrzy tylko na wygląd i pieniądze. Nie wiem co robię źle, nie wysyłam im żadnych błędnych sygnałów, jak już mówiłam nie jestem wyzywająca, można ze mną porozmawiać, nie sprawiam wrażenia pustej. Jak miałam 18-19 lat myślałam że to kwestia wieku jednak teraz widzę że nie!!! Martwię się, bo większość moich znajomych ma już rodziny, są zaręczeni, jedni po ślubie a niektórzy mają nawet dzieci! Bardzo mało znam wolnych facetów 'w zasięgu ręki' jednak są to mężczyźni jak wyżej wspomniani - bez perspektyw, z tylko jednym w głowie... nie wiem co mam robić Próbo