Cześć,
piszę już 2 post w tym tygodniu.
Chciałabym się spytać Was znowu o radę. Nie o sprawy sercowe- jak byście podeszli do mojego problemu.
Pochodzę z jednego z większych miast w Polsce.
Studiuję kierunek inżynieryjny. Moi rodzice tak samo. W branży mają znajomych, jednak wiele lat temu wycofali się. Powiedzieli mi niedawno, że po prostu chyba nie lubili tych ludzi, nie lubili spędów i obgadywania poza pracą- jak to w branży bywa. Tak więc, załozyli wlasne firmy - teraz robią coś innego.
Ich koledzy kotłują się we własnym sosie w tym grajdołku towarzyskim, wszyscy się znają, lobbują, posyłają dzieci do tych samych liceów, dzieciaki imprezują.imprezowały- oni są już w moim wieku- trochę starsi, młodsi-wszyscy się znają.
Ja natomiast nie poszłam do jakiś elitarnych liceów w mieście- poszłam tam za tym co mnie interesowało. Zawsze rodzice dawali mi wolną rękę. I jakby chcieli abym ja szła za głosem wlasnego serca a nie robiłą coś pod publiczkę- bo np syn czy córka takiej a takiej rodziny też tam poszła to ja też powinnam, bo wszyscy się znają.
Teraz wychodzi na jaw taki fakt, że dzieciaki osób w wieku moich rodziców mają zaklepane posadki, wszyscy się znają ( naprawdę ) . W moim mieście jest dużo oczywiście osób napływowych, ale jest też dużo klanów rodzinnych. Ja też mam rodzinę z tradycjami ale nie afiszujemy się z tym w ogóle. Moi rodzice nie chwalą sie wszystkim na fb i jakby nie są obecnie znani przez ludzi z branży, ich dzieci. Ja nie jestem zapraszana, nie wkręcam się sama na imprezy. Dlaczego? Bo moi rodzice nie kręcili się w tym środowisku- ja do liceum, gimnazjum, podstawówki nie chodziłam z tymi ludzmi, ale z ludzmi z okolicy gdzie mieszkałam.