Witajcie,
Na wstępie przedstawię się i opiszę w kilku zdaniach. Mam na imię Marcin i tyle co wyszedłem na prostą po rozwiązaniu 4-letniego związku, za porozumieniem stron - zamieszkaliśmy razem i czar prysł, dotychczasowe różnice na które przymykaliśmy oko niestety nas przerosły. Mam 22 lata, studiuję medycynę i uprawiam sport już od wielu lat. Jestem człowiekiem niezwykle wiernym zasadom i fundamentalnym wartościom, będąc przy tym pełnym akceptacji i zrozumienia. Nasz związek m.in. posypał się przez brak szczerości mojej dawnej wybranki, nagle zaczęła zmieniać zdanie na wiele istotnych tematów, nie akceptowała mojej rodziny, ale to nie miejsce i temat na to, zwyczajnie różniliśmy się - bilans zdecydowanie na minus, dusiliśmy się oboje. Zacząłem nowy rozdział, jestem w końcu szczęśliwy i chcę znowu móc się tym szczęściem dzielić z kobietą. Jest niestety problem - mój obecny styl życia nie daje mi zadowalającej możliwości poznawania nowych, wartościowych ludzi.
Środowisko medyczne jest specyficzne. Ciężko tu o kogoś "normalnego", a przy tym atrakcyjnego (sam dbam o wygląd, o ciało, więc chcąc nie chcąc potrzebuję tego z drugiej strony). Mimo ambicji i zaangażowania w to co robię należę do osób skromnych, i takiej też szukam kobiety - bez względu na to, czym się trudni (bez skrajności). Przede mną jeszcze 4 lata tych studiów i już po roku wiem, że nie ma tu nikogo dla mnie - poznałem w miarę tych ludzi, były ku temu okazje. Skończyłem już jeden kierunek w środowisku dużo bardziej wyluzowanym i "normalnym", można było tam kogoś poznać - byłem zajęty. A młode lata lecą, przed nami wakacje...