a wiec mam 22 lata, moj chlopak 26 i znam go od pol roku. Mieszkał on kiedys w miescie gdzie ja studiuję(mieszkam z przyjaciolka) przez 5 lat lecz przed naszym poznaniem wrocil do swojego miasta rodzinnego oddalonego prawie 300 km. Poznalismy się w sylwestra gdyż przyjechal do znajomych. No i pierwszy raz przeżyłam coś takiego. Wcześniej raczej miałam bardzo bujne życie imprezowe, raczej nie pakowałam się w związki i trudno mi było do kogoś coś poczuć. On też miał sporo partnerek i ta liczba którą wymienił mnie aż przerażała. Przez ten czas jak był u mnie poczułam, że to jest po prostu 'ten'. Mielismy takie samo myslenie, rozumiał mnie, wspierał. Poźniej nie widzielismy się przez 1,5 miesiąca ale pisaliśmy ze soba praktycznie w każdej godzinie. Pierwszy raz w życiu tak miałam że myślałam o kimś cały czas. A nasz seks? coś pięknego... (i chyba tylko to zostało do dziś) Później widywaliśmy się co tydzień, on przyjeżdzał do mnie, ja do niego. Stwierdzilismy ze chcemy być ze sobą. Teraz widujemy się średnio co 2 tygodnie w weekendy.. tylko dla mnie to za mało. Na początku myślałam że taki związek to coś dla mnie. Lubię samotność. Ale poźniej coraz bardziej chciałam żeby ze mną był z dnia na dzień. On powiedział, że jest w stanie się przenieść do mojego miasta dopiero za jakiś czas(miesiace) a teraz nie ma takiej opcji. No i się zaczęło. Zaczęłam czuć takie jakby zrezygnowanie. Wrociła moja chęć imprezowania, na jego komputerze odkryłam że do swojej byłej 'kolezanki' pisał dokladnie takie same teksty jak do mnie. Gdy zaproponował żebym poznała jego rodziców... już nie mam na to ochoty. Przestałam widzieć sens tego związku gdy on jest tam a ja tu. Nic już nawet nie jest takie jak było a mi wydaje się, że ja sobie go po prostu wymyśliłam. Czuję się jakbym była sama ale miała narzucone jakieś ograniczenia. Co powinnam z tym zrobić?
na jego komputerze odkryłam że do swojej byłej 'kolezanki' pisał dokladnie takie same teksty jak do mnie.