Witam. Pisze tutaj bo potrzebuje jakiegos obiektywnego spojrzenia na moj problem poniewaz sam już zgłupiałem. A więc do rzeczy.
Jestem z dziiewczyną niedlugo, bo dopiero 8 miesięcy. Pragnę dodac że jestem kierowcą ciężarówki. I tu zaczynają się problemy. Na początku znajomosci moja dziewczyna zawsze powtarzala, ze akceptuje moja prace bo daje mi to szczescie i zawsze będzie na mnie czekac. Zyc nie umierac prawda? Niestety nie.