Cześć dziewczyny,
Chciałabym podzielić się z Wami moją historią, może mi coś doradzicie, podtrzymacie na duchu,pomożecie mi znaleźć jakieś rozwiązanie tej całej sytuacji..
Otóż mam 23 lata, obecnie pracuję i studiuję zaocznie w mieście X (nie chcę podawać mojej miejscowości). Nie mam chłopaka. Z moim kolegą łączy mnie od jakiegoś czasu dziwna relacja... Wiem, powiecie, że sama tego chciałam, ale nie myślałam wtedy, że to wszystko się tak potoczy.