Cześć,
chcę opisać krótko mój przypadek. I chciałabym się dowiedzieć od Was jak mam się zachowywać, jak zachowuje się normalny dorosły człowiek w tej sytuacji.
Jestem studentką, byłam w kilku związkach w swoim życiu. Poza związkami spałam dwa razy z kolegami. Raz przyznam się bo musiałam się 'wyżyć' i zapomnieć o byłym a za drugim razem z kolegą, który mi się bardzo podobał ale niestety nic z tego nie wyszło.
Poznałam tego 2 chłopaka kilkanaście miesięcy temu. On pracuje w kregu artystycznym. Ja poznąłam go prywatnie. Z tego co mówili mi jego znajomi ujęłam go tym,że byłam sobą, nikogo nie udawałam.
Traktowałam go normalnie, traktowałam go jak kolegę. Nie wiedziałam, że w tym swoim kregu artystycznym on jest bardzo znany, on jest profesjonalistą w tym co robi, ludzie mówią, że wykona wszystko świetnie, ale z zachowania jest średni, można powiedzieć- dupek.
Nie wiedziałam jaki on jest, traktowałam go tak jak powiedzialam wcześniej- normalnie, bez ochów i achów. Widziałam, że on za mną lata, że on jest mną zainteresowany ale w pewnych momentach pojawiały się głosy, że on jest graczem, że on tak poluje na dziewczyny, abym uważała.
Doszedł też problem towarzystwa. Ja zaczęłam kończyć swoje poprzednie prace i myślałam,że fajnie jesli uda mi się poznać nowych ludzi, artystów- a może dla nich coś zrobię. On miał mi w tym pomóc.
Zaczeliśmy flirtować i po kilku miesiącach zaczęłam z nim spać.
Wyszło na to, że on po prostu po kilku razach uciekł. Ja poznałam jego znajomych artystów, znam do tej pory ludzi z jego branży. Nie kręcę się tak strasznie jak on w tym środowisku bo nadal jeszcze studiuję swoje sprawy, mam inne rzeczy na głowie. Dopiero jakby wchodzę.
Problem jest tego typu, że ja jakby się przestraszyłam wszystkiego. On zniknął, ja poczułam się wykorzystana, on miał mnie poznać ze swoimi znajomymi, ja sama ich poznałam mając gulę w gardle, że facet nie będzie mi nic załatwiał przez łóżko.