Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MOJA NIESAMOWITA HISTORIA » Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

Temat: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Witam.
Jestem z chłopakiem od 2 lat,chociaz cos sie psuło stopniowo od roku...zaczęłam zauważać jego najmniejsze wady, ciągła krytyka wpłynęła na to ze juz wgl przestać sie starać. Chociaz przed tem rowniez cudów nie było z jego strony.
Nie jestem materialistka ale w domu jestem tak przyzwyczajona,ze wszystko co chce,w miarę możliwości rodzice mi zapewniają. Mimo to bardzo miło by mi sie zrobiło gdyby sprawił mi jakaś niespodziankę. Niestety na takie rzeczy nie mogę od niego liczyć, gdy dostalam upominek od rodziców w stylu biżuterii stwierdzil ze potem on sam nie moze sie wykazywać w tej kwestii, (zaznaczam ze w ciagu tych dwóch lat dostałam tylko raz porządna biżuterię od rodziców, a jemu sugerowałam biżuterię aby kupił na moja 18stke gdyż nie wiedział co by mi kupic, jednakże jego zdaniem bardziej sprawił mi radość wielki miś i serce z drewna, niby to słodkie bo troche w to włożyl serca ale jak na swój wiek jestem poważniejsza w tej kwestii)
Kiedyś przywoził mi raz na jakis czas kwiaty ale to juz sie skończyło, nie liczylam ze do końca życia tak będzie, ale nawet na jakieś większe wydarzenia by mógł...
Mniejsza z tym. Najgorsze jest to, ze nie potrafi ze mną rozmawiać. Czasami siedzimy w czterech ścianach nie odżywiając sie do siebie,albo jesteśmy zajęci laptopem/tabletem...nawet gdy ja próbuje to on nic nie moze z siebie wydusic, czasami mamy poważne problemy na które trzeba poważnie porozmawiać, w koncu odkryłam ze jedynym sposobem na rozmowę sa smsy! Tyle ze w tych smsach po godzinie poważnej rozmowy żali mi sie czemu robimy to przez telefon... No ludzie juz nie wiem jak jego dziwactwo mam wyleczyć.. Straciłam juz ochotę na wszystko, nawet mnie juz nie pociąga sexualnie,tzn moze pociąga ale nie wychodzę juz z taka inicjatywa pierwsza, bo po prostu nie mam ochoty... Czuje sie jakbym była z nim juz 30 lat, jakbym znała go od zawsze i niczym mnie juz nie zaskoczy. Jest nieśmiały, ja bardziej przebojowa,chce go tym zarazić ale nie zawsze to sie udaje. Boli mnie to ze nie traktuje mnie jak swojej  miłości,mimo ze jesteśmy dla siebie swoimi pierwszymi poważnymi partnerami(rowniez w sensie fizycznym) to widze ze dla niego miłość opiera sie na samym byciu drugiej osoby. Czasami traktuje mnie jak powietrze,chce mi sie płakać bo mie zasługuje na to, staram sie a on pomimo swoich przyrzeczeniach miłosnych w smsach okazuje sie byc kompletnym niewypałem w rzeczywistości. Jest zupełnie innym człowiekiem w smsach a innym w rzeczywistości, jednak i tak częstym zjawiskiem jest marudzenie. Marudzenie na wszystko i bidolenie o wszystko! (Chłopak 21 lat, pracuje w sklepie budowlanym gdzie az tak sie nie przemęcza bo wiem jak tam jest, mimo to potrafi co dwa dni miec jakaś chorobę)  Mimo wszystko cieżko mi odejść, chociaz próbowałam juz nie raz, jestem do niego przywiazywaczoja a z racji tego ze jestem bardzo sentymentalna i to moj pierwszy partner sexualny to cieżko mi tak po prostu go zostawić. Wiem ze jestem młoda ale zawsze chce wiedzieć na czym stoję, często wiec chciałam z nim pogadać o przyszłości, czy cos planuje itd, jednakże on od razu traktuje moje wypowiedzi jakbym juz chciała sobie z nim dziecko zrobic i do oltarza pójść. Wiem ze mam na to czas, nie chce takiego życia juz teraz,muszę sie wyszaleć, ale porozmawiać o wspólnym życiu tez trzeba, zwłaszcza ze skończyłam szkole i będę musiała robić cos dalej.
W koncu doszło do tego ze Zdradziłam go z byłym chłopakiem po pijaku. Myślałam ze to mi pomoże w decyzji ale jednak nie, bo  Bardzo było mi głupio, ze mu to zrobiłam. Jednak do dzisiaj ze mną o tym rowniez na poważnie nie pogadał. Wszystko odkłada na potem,mnie tez. Sam boi sie wielkich zmian, czuje ze jak nie odejdę od niego to zgnuśnieje razem z nim. Mimo to cieżko mi go jeszcze bardziej po tej zrpdradzie skrzywdzić.


Radzcie cos, czy wy tez uważacie ze jestem z dziwakiem? Jest wiecej takich sytuacji potwierdzających to, jednakże to co napisalam to tylko namiastka.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Dodam jeszcze ze nie potrafi zachować sie jak facet. Mogę policzyć na palcach jednej ręki ile razy słyszałam ze ładnie wyglądam czy cos w tym stylu. Nie chce sie narcyzowac ale na powodzenie ze strony męskiej rowniez nie narzekam,wiec chyba o czymś to świadczy. Gdy juz dochodzi do tego ze ktoś mnie próbuje poderwać, on robi sie strasznie zazdrosny i próbuje uświadomić ze to moja wina. Jakbym ja była temu winna sad mam go przepraszać ze ma taka dziewczynę a nie inna? Czuje sie taka niedowartościowana przez niego... Mało atrakcyjna... Wiem ze to tez wpłynęło na ta zdradę.
Staram sie jak mogę, nigdy nie zdarzyło sie żebym sie bele jak ubrała,nie uczesala bądź nie pomalowala... Rzadko kiedy zwrócił na cokolwiek uwagę, a jak była juz zbyt  sexowna sukienka na impreze to występowały głupie komentarze i miny, niby na żarty ale troche głupio ze on sam nie potrafi nacieszyć oka z tego co ma tylko dla siebie. Moze jak straci i dostanie cos gorszego to dopiero zrozumie...juz nie wiem jak mam sie zachowywać względem niego

3

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Uważam że przesadzasz. I to grubo! Czego Ty wymagasz od 21-letniego chłopaka? To że od rodziców dostajesz wszystko o czym zamarzysz, to nie znaczy że i Twój chłopak ma Ci co chwilę coś kupować! Jakiej biżuterii oczekujesz? Bo ta oryginalna to kosztuje i to nie mało! To że on pracuje, nie znaczy że ma wydawać kasę na lewo i prawo i tylko na Ciebie! Uszanuj też to, że nawet jak ma lekką pracę to ma prawo odpocząć! A Twoje marudzenie zniechęca go do wszystkiego! Zdradziłaś go i co, chciałaś sprawdzić z którym Ci lepiej? Jak nie przestaniesz marudzić, to on Cię w końcu zostawi!

Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne
Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Jeśli go zdradziłaś to bardziej współczuje jemu a nie Tobie. Pewnie mu o tym nie powiedziałaś. "Gratuluję" więc życia w kłamstwie. Druga sprawa to to, że przeginasz. Chłopak ma 21 lat, pracuje w sklepie budowlanym zapewne za psie pieniądze a Ty chcesz żeby Ci biżuterię kupował. Doceń małe gesty. A jeśli się nie dogadujecie to zerwij z nim bo coś mi się zdaje, ze jak tak dalej pójdzie to taki "skok" po pijaku zafundujesz chłopakowi jeszcze nie raz. Oszczędź mu tego

5

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!
Wątłusz_Pierwszy napisał/a:

Jeśli go zdradziłaś to bardziej współczuje jemu a nie Tobie. Pewnie mu o tym nie powiedziałaś. "Gratuluję" więc życia w kłamstwie. Druga sprawa to to, że przeginasz. Chłopak ma 21 lat, pracuje w sklepie budowlanym zapewne za psie pieniądze a Ty chcesz żeby Ci biżuterię kupował. Doceń małe gesty. A jeśli się nie dogadujecie to zerwij z nim bo coś mi się zdaje, ze jak tak dalej pójdzie to taki "skok" po pijaku zafundujesz chłopakowi jeszcze nie raz. Oszczędź mu tego

O zdradzie mu powiedziałam, wiec nie żyje w kłamstwie, raczej on nie chce tego poruszać i oszukuje sam siebie ze tak sie nie stało. Tak to jest jak ktoś nie pielęgnuje związku i ma wszystko gdzieś, taka jest prawda. I raczej watpię zeby chłopak zarabiający prawie dwa tysiące,mieszkający u rodziców nie miał pieniędzy. Przykład z biżuteria odnosił sie tylko do urodzin! Przecież napisałam potem ze każda kobieta lubi dostawać raz na jakis czas kwiaty czy cos w tym stylu. Nie oszukujmy sie, 20 zł to nie jest duży wydatek na miesiąc dla dziewczyny.  Wiec dlaczego usprawiedliwianie gburostwo?czemu wysuwacie niepotrzebnie wnioski ze jestem rozpieszczona itd.

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Dlaczego z nim po prostu nie pogadasz. Chociażby przez te głupie sms-y. Napisz mu to co napisałaś nam tutaj. Wyłóż mu łopatologicznie jeśli tego będzie trzeba o co Ci chodzi.

Tak to jest jak ktoś nie pielęgnuje związku i ma wszystko gdzieś, taka jest prawda

Jak ktoś nie pielęgnuje związku to się tego kogoś zdradza? Wybacz ale chyba nie bardzo chwytam Twój sposób myślenia i system wartości

7 Ostatnio edytowany przez Kara1195 (2014-09-01 12:30:16)

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Próbuje o tym wszystkim porozmawiać ale ile razy mam w poście pisać ze z nim sie nie da rozmawiać, on zlewa takie rozmowy,mozna do niego mowić ale praktycznie jakbym mówiła do ściany. Tak jak juz wspomniałam, jedynie w smsach cos mi odpisze na temat, bo na żywo nie mam na co liczyć, trudno życie sobie planować z takim człowiekiem.

Co do zdrady,nie napisałam szczegółów. Zwiazek był w tak złej sytuacji ze odeszlam, odeszlam i po prostu mi odbiło, chciałam robić co chce. Jednakże los tak chciał ze po blaganiach i groźbach znowu wróciłam. Sama juz nie wiem dlaczego...

8

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Bądź co bądź, proszę nie wysuwac niepotrzebnych wniosków ze lecę na kasę, ze Zdradziłam bo mi nic nie daje itd, bo nawet jak tej kasy nie było to go kochałam, to nie ma tutaj znaczenia. Proszę przeczytać moja historie uważnie jesli chce sie juz cos skomentować. Nie potrzebuje zeby ktoś mnie utrzymywał lub sprawiał drogie prezenty, chodziło tylko o małe gesty jak juz. Takie małe sprostowanie....

9

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!
Kara1195 napisał/a:

Bądź co bądź, proszę nie wysuwac niepotrzebnych wniosków ze lecę na kasę, ze Zdradziłam bo mi nic nie daje itd, bo nawet jak tej kasy nie było to go kochałam, to nie ma tutaj znaczenia. Proszę przeczytać moja historie uważnie jesli chce sie juz cos skomentować. Nie potrzebuje zeby ktoś mnie utrzymywał lub sprawiał drogie prezenty, chodziło tylko o małe gesty jak juz. Takie małe sprostowanie....

To w takim razie po co z nim jesteś skoro wszystko Ci nie pasuje? Odpowiesz pewnie że go kochasz, albo że sama nie wiesz dlaczego... A wiesz w ogóle co to znaczy kochać? Daj chłopakowi pooddychać, bo marnujesz mu młode lata!  Ciekawe jak byś go traktowała jakby był Twoim mężem, tak jak mój, ponad 30 lat ?!  Poczekaj jeszcze z tym wiązaniem się na dobre, bo coś nie dorosłaś jeszcze do poważnego związku!

Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne

10 Ostatnio edytowany przez LadyAnette (2014-09-01 15:05:26)

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Zmarnowałaś mu dwa lata życia, a na dodatek go zdradziłaś. Narzekasz jak jakaś rozpieszczona księżniczka, jak chcesz żeby facet sprawiał Ci drogie prezenty to znajdź sobie sponsora. Biżuteria to mały gest ? No chyba taka za 10 zł., chociaż wątpię, że o taką Ci chodziło. Zostaw go, znajdzie sobie kogoś bardziej wartościowego. Dla mnie ktoś kto zdradza kogoś kogo kocha jest zerem.

/ Tu gdzie przeplata się uśmiech, smutek, wiara i łzy. / <3

11

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Wyczuwam ksiezniczke i egoistke do kwadratu.

'She's the kind of girl you dream of'
"Mało pewne siebie kobiety zawsze będą biec za tym, czego nie mogą mieć, szukać czegoś czego nie ma."
Nie ma możliwości obdarzenia najgłębszym uczuciem jakim dysponuje człowiek, kogoś, kto nie jest dla ciebie dobry i traktuje cie nie tak jak byś chciał. Zakochanie w wyobrażeniach.
|Tylko pod mailem|

12

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

zdradziłaś - co już Cię skreśla jako tą poszkodowaną BO TAKICH RZECZY SIE NIE ROBI I KROPKA. Chcesz się usprawiedliwiać? super ale to nie zmienia faktu, że zdradziłaś. To jego wina? Może i tak ale to nie zmienia faktu, że zdradziłaś. Problemy w związku? On nie daje nic od siebie? TO NIE ZMIENIA FAKTU, ŻE ZDRADZIŁAŚ
a zdrada = kobieta lekkich obyczajów delikatnie mówiąc (jeśli wiesz co mam na myśli)
jeśli, nie możecie nic z tym zrobić to dajcie sobie spokój, powinnaś to zrobić z resztą wcześniej zanim puszczałaś się po pijaku

13

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Nic nie usprawiedliwi Twojej zdrady i na pewno to też na trzeźwo odczułaś..ale jeżeli przez niego czujesz,że się męczysz,że nie jest odpowiednią osobą dla Ciebie i się nie stara to nie ma sensu tkwić w takim związku. Oczywiście zacznij od rozmowy [tylko na żywo], powiedz szczerze  co czujesz m.in. że nie czujesz swojej wartości przez jego zachowanie itp. i niech on się do tego odniesie. W końcu chłop nie będzie Cię zlewać do końca życia. Nie ma innego sposobu jak rozmowa.. a smsy to tylko może być dodatek a nie sposób na życie. Wyobraź sobie przyszłość.. będziecie w smsach pisać o problemach małżeńskich? Takie to dziecinne..

14

Odp: Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Zgadzam się, że zdrada jest nie fair i nie powinna mieć miejsca w żadnym związku, nawet tym mało udanym. Ale poza kwestią zdrady nie oceniajmy autorki tak surowo, bo  na pewno z jej perspektywy to bardzo problematyczna sytuacja i nie wie jak ją rozwiązać. Na pewno z jednej strony czuje, że nadal go kocha, a z drugiej, o irionio wie, że chyba dla tego związku nie ma już przyszłości. Pobądźcie chwilę osobno i pomyślcie czy ciągnąć to dalej, czy ma to sens. Rację ma Wątłusz-Pierwszy, faceci nie rozumieją naszych min i fochów, oni potrzebują mieć wywalone prosto z mostu, prostym zdaniem czego chcemy. Napisz mu dziewczyno sms'a : słuchaj, dajmy sobie czas i pomyślmy czy nadal chcemy być razem, czuję się wypalona i brakuje mi zainteresowania z twojej strony...
Moim zdaniem on jako chłopak czuje sie niedowartościowany, mówisz, że jest nieśmiały, każdy facet potrzebuje być najlepszy i najważniejszy we wszystkim, nawet jeśli to tylko jego wyobraźnia nie mająca związku z rzeczywistością, na dodatek przez zdradę  został bardzo zraniony i nie potrafi sobie z tym poradzić, po co się starać, przynosić prezenty jak został potraktowany w taki sposób? Moim zdaniem CZAS, odpocznijcie od siebie i wtedy rozmawiajcie !!! pozdrawiam

Posty [ 15 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » MOJA NIESAMOWITA HISTORIA » Rutyna w związku, czy każdy facet tak dziwacznie sie zachowuje?!

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2021