Hej,
mam prawie 26 lat nadal mieszkam z rodzicami i studiuję. Jestem osobą ogarniętą w sferze zawodowej, uczelnianej- jednak nie mogę nikogo sobie znaleźć nawet na pół roku - rok. Problem jest taki, że jestem przez moich rówieśników postrzegana jako ta wrażliwa, miła dziewczyna, którą nie warto ranić. I takie opinie o mnie krążą- nie wiem dlaczego. Dużo myślę, staram się nie wkręcać ale jestem fair w stosunku do ludzi. Jeśli coś nie robię fair to mam wyrzuty sumienia. Nienawidzę tego, wolę zrobić coś i żałować niż np tłumić emocje i później żałować , że tego nie zrobiłam.
Może zacznę od początku. Po maturze poszłam na inny kierunek studiów. Po roku zrezygnowałam, nie dawałam rady- przeniosłam się na inny, na politechnikę. Na wydział międzynarodowy. Byłam pełna energii, pełna werwy aby coś zmienić. Studiowanie dla mnie było czymś fajnym, czułam się super.
Po roku na ten sam kieurnek rok niżej przyszła moja siostra ( 2 lata różnicy). Zawsze była osobą, która brała ze mnie przykład, była dobra i ok ale zawsze miała gorsze oceny ode mnie, zawsze ja byłam dla niej wzorem. Problem jest taki, że poszła na te studia po wielotygodniowych przemyśleniach aż w koncu staneło na tym, że ona nie wie co chce studiować i będzie robiła to samo co ja.
Oczywiście mieszkamy razem nadal i z rodzicami. Zawsze brała po mnie pytania, odpowiedzi do kolokwiów. Zawsze wsyzstko szło jej trochę łatwiej niż mnie.
Na 3 roku wyjechałam na erazmusa. Odcięłam się od rodziny, znajomych- miąłam WŁASNE życie, z nikim nie musiałam go porównywać. RObiłam swoje.