Szybkie tempo życia a dieta - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Szybkie tempo życia a dieta

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

1

Temat: Szybkie tempo życia a dieta

Witam drogie forumowiczki!
Mimo że jestem młodym szybko żyjącym mężczyzną, spełniającym się zawodowo, chcę dbać o swoje zdrowie i formę na tyle na ile mogę najlepiej! Niestety w tym codziennym pędzie często brak mi czasu na przygotowywanie odpowiednich posiłków co jest pracochłonne. Ostatnio moje uczennice podsuneły mi super pomysł ( jestem nauczycielem wfu w liceum).I tu nasuwa się moje pytanie do was a jako że to wy kobiety wiecie najlepiej co i jak to :
Może by tak robić sobie codziennie zdrowe soki i koktajle owocowe jak i warzywne, które mógłbym spokojnie złapać w jakiś bidon i poleciec gdzie mnie nogi niosą? Co o tym sądzicie? Polecacie może jakiś kokretny sprzęt na wypasie, który byłby mega zadaniowcem i ogarniał te wszysktkie szpinaki, jarmuże banany marchewki? Ściskam mocno!

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Szybkie tempo życia a dieta
Hakir napisał/a:

Może by tak robić sobie codziennie zdrowe soki i koktajle owocowe jak i warzywne, które mógłbym spokojnie złapać w jakiś bidon i poleciec gdzie mnie nogi niosą? Co o tym sądzicie?

Dieta sokowa rzeczywiście jest modna ostatnio. Jeżeli zamierzasz pić tylko soki i robić tygodniowe detoksy to będzie problem. Jeżeli będzie to tylko uzupełnienie normalnej diety, to może być jakieś wyjście dla Ciebie.