Witam wszystkich moim złamanym serce - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Witam wszystkich moim złamanym serce

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Witam wszystkich moim złamanym serce

Hej

Postaram się w skrócie ..

Jestem z Warszawy mam 23 lata, rocznik 1991, zaraz mi wybije 24 lata we wrześniu. Mieszkam z rodzicami, jestem po studiach, pracowałam w zawodzie.. niestety tylko na zastępstwo i potem koniec. Teraz mam byle jaką prace na zaczepkę i spotkała mnie niewiarygodna historia w życiu...

Miałam 6 lat chłopaka.. z którym przeszłam przez moje najcięższe momenty w życiu, ( bo niestety mam poważne problemy zdrowotne) był przy mnie w tym wszystkim i tez w tych wszystkich pięknych chwilach które razem ze mną stworzył kiedy pojawił się u mojego boku .. a teraz 3 marca związek przestał istnieć... do dzisiaj w mojej głowie pytania, bunt, straszliwy żal.  Nie dowiem się dlaczego i nie zrozumiem... umęczyłam tą historią moich znajomych .. moją własną Matkę. Przeszłam przez mega szok który wywołał patologiczne reakcje. Nie jadłam 2 tyg. Miałam w ustach i gardle mega gorycz i susze. Zero apetytu. Nie spałam normalnie. Nie chciałam być ani chwili sama .. Przykleiłam się do rodziców. Siedziałam w domu. Strach, lęk, rozpacz.