Witam! Tabletki yaz biorę od 5 miesiecy. Jestem z nich bardzo zadowolona. Mam jedynie mały problem. Podczas zażywania tabletek placebo powinno wystąpic krwawienie, niestety w tym miesiący wypadły one ze koncza się 14 a okres dostaje równo na 16 dzień miesiąca. Moj problem polega na tym, że nie wiem czy powinnam zacząc kolejny blister odrazu po zakonczeniu tabletek placebo chociaz nie wystapil okres, czy zaczekac i dopiero w dzien okresu zacząć na nowo? Prosze o pomoc!
Ps. Ta informacja nie jest podana w ulotce.
Podobne tematy
to chyab slabo czytalas ulotke
Co nalezy zrobić, jezeli nie wystąpi krwawienie w okresie stosowania tabletek placebo
Jeseli wszystkie jasnorózowe tabletki przyjmowano prawidłowo, nie wystąpiły wymioty, ani cięzka
biegunka i nie przyjmowano zadnych innych leków, jest bardzo mało prawdopodobne, aby wystąpiła ciąza.
Jezeli oczekiwane krwawienie nie wystąpi kolejno dwa razy, moze to oznaczać ciązę. Nalezy natychmiast
skontaktować się z lekarzem. Nie nalezy rozpoczynać następnego blistra dopóki nie uzyska się pewności, ze
nie jest się w ciązy.
no tak rozumiem. Ale czy to oznacza, ze nawet jezeli nie mialam krwawienia w okresie placebo to orazu po bialych mam zaczac nowy blister?
tak, od razu po zakończeniu tabletek placebo zacznij nowe opakowanie, upewnij się również czy nie jesteś w ciąży
to mi niegrozi
a okes powinnam dostac dopiero 16
Mam pytanie.
Co zrobić jeśli nie dostanę okresu w czasie brania tabletek placebo? Zacząć brać następne opakowanie?
Czy to normalne? Tabletki jasnoróżowe brała m prawidłowo i zażywam już 3 opakowanie tabletek Yaz.
Czekam na odpowiedz. Dzisiaj zażyłam pierwsza biała tabletkę a okresu nie mam....
Sprzedam jedno opakowanie YAZ za 40zł!!!!!!!!!!!! TANIO!1111111111 zainteresowanych prosze o sms na 790 592 863