Czy to mogą być objawy ciąży lub jakiejś choroby? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Czy to mogą być objawy ciąży lub jakiejś choroby?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Czy to mogą być objawy ciąży lub jakiejś choroby?

Witam serdecznie!
Mam mały problem i chcę spytać Was co o tym sądzicie.
Mam 21 lat od około 8 miesięcy razem z chłopakiem dość często się kochamy. Na początku zabezpieczaliśmy się tylko prezerwatywą, a od trzech miesięcy biorę tabletki obecnie jestem na początku trzeciego opakowania . Po pierwszym opakowaniu miałam dość długie plamienie i trzy dniowy okres natomiast po następnym plamienie przed okresem było już krótsze a okres trwał tylko jeden dzień a następnego dnia nic zero plamień dopiero potem brązowe plamienie przez kilka dni . Do tego doszło jeszcze to, ze cały czas boli mnie podbrzusze tak jak na okres i od miesiąca mam coś z trawieniem nie mogę jeść wielu rzeczy jest mi ciązko . W ubiegłym miesiącu wylądowałam u lekarza z z silnym bólem po prawej stronie z tyłu pleców ale potem przemieścił się do przodu . Dostałam antybiotyk i przeszło . Gnębi mnie cągle ten ból brzucha i nie wiem czy to mogą być objawy ciąży ;/?

Zobacz podobne tematy :
Odp: Czy to mogą być objawy ciąży lub jakiejś choroby?

Jeżeli skrupulatnie brałaś tabletki i żadnej nie pominęłaś to ciąża jest raczej wykluczona. Chociaż ten antybiotyk czy powiedziałaś lekarzowi, że przyjmujesz tabletki antykoncepcyjne? Niektóre leki osłabiają działanie antykoncepcji hormonalnej i w trakcie ich brania i chyba tydzień po trzeba się dodatkowo zabezpieczyć. Jeśli tego nie zrobiłaś - jest prawdopodobne, że możesz być w ciąży.
Co do krwawienia podczas brania tabletek krwawienie może być bardzo skąpe albo nie pojawić się wcale.

Najlepiej zrób test ciążowy taki z krwi on jest bardzo czuły i wykryje już wczesną ciąże.

3

Odp: Czy to mogą być objawy ciąży lub jakiejś choroby?

Dopiero zaczynasz brać tabl. więc objawy, które przedstawiasz są jak najbardziej naturalne.  Nawet po kilku latach mogą takie historie się zdarzyć. Przy założeniu, że bierzesz tabl. tak jak należy, nie zapominasz o połknięciu kolejnej, ryzyko zajścia w ciążę jest praktycznie zerowe.
Poczytaj ulotkę, tam masz wszystko wyjaśnione, może to Cię uspokoi.

Odp: Czy to mogą być objawy ciąży lub jakiejś choroby?

W trakcie brania antybiotyku wypadła mi akurat przerwa tygodniowa w braniu tabletek i podczas stosunku zabezpieczyliśmy się dodatkowo. Nie powiedziałam lekarzowi o tabletkach poneważ nie byłam w stanie nawet powiedzieć co mi jest i tu zrobiłam bląd. w ubiegłym tygodniu robiłam sobie badanie krwi i wyszło mi , że mam lekki stan zapalny w organizmie . 5 miesięcy temu podczas robienia USG miałam powiększony jeden jajnik ale moja Pani kinegolog nic mi nie dała na to . Czy to może od tego mam w dalszym ciągu te bóle?

Odp: Czy to mogą być objawy ciąży lub jakiejś choroby?

Tabletki biorę dzień w dzień o tej samej godzinie. Zadnej nie pominełam. Może macie rację i tylko histeryzuję a to nasila ból przez stres . W w przyszłym tygodniu wybieram się po receptę na następne tabletki i powiem o wszystkich dolegliwościac

Posty [ 6 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Czy to mogą być objawy ciąży lub jakiejś choroby?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018