Telefon w naprawie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1 Ostatnio edytowany przez cindy (2009-10-09 11:10:49)

Temat: Telefon w naprawie

13 października 2008 kupiłam telefon komórkowy z 2-letnią gwarancją. 4 września 2009 oddałam go do naprawy w salonie plusa a oni mieli wysłać go do serwisu. Telefon miała być gotowy po 14 dniach (tak mi wtedy powiedzieli). Dzisiaj mija 5 tygodni a telefonu dalej nie mam. Byłam już tam kilka razy. Zbywają mnie, mówią że dzwonią do serwisu ale nikt nie odbiera, i że jak tylko się czegoś dowiedzą to do mnie zadzwonią. Traktują mnie też lekceważąco. Zaczyna mnie irytować ich zachowanie i brak telefonu. Co mogę zrobić w tej sytuacji??

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Telefon w naprawie

Nie wyżywać się na pracownikach salonu plusa, bo to nie ich wina, że serwis tak się grzebie z naprawą telefonu.

Albo zgłoś gdzieś skargę na serwis, albo poproś w salonie o numer do nich i sama dzwoń. Przynajmniej ja bym tak zrobiła. I wtedy awantura dopiero, a nie w salonie, nic nie winnym ludziom wink

3 Ostatnio edytowany przez karol_cia_s (2009-10-09 11:39:01)

Odp: Telefon w naprawie

Przeczytać  dokładnie umowę, czy tam coś nie pisze o czasie serwisowania. Jeśli nie pisze to udać się do rzecznika praw konsumenta  - on pomoże wystosować pismo i będzie tą sprawę monitorował bo ogólnie przyjęte jest że naprawa może trwać do 14 dni roboczych (chyba że w umowie napisane jest że np w razie potrzeby sprowadzania części z zagranicy czas ten może się wydłużyć, a jeśli taka sytuacja wystąpi mają obowiązek w ciagu 14 dni roboczych Cię  o tym poinformować).
Delicious jak to nie wyżywać? Po to oni są by nie ściemniać tylko pomagać. W końcu to my opłacamy ich pensję. A tłumaczenie że ktoś nie odbiera (dzwonią pewnie jak ktoś przyjdzie i to jeszcze pod zły nr telefonu), albo że wszystko ma pani napisane w internecie i my nie wiemy ( zawsze mi tak mówią jak do nich po coś w końcu przyjdę) to na prawdę karygodne.

4

Odp: Telefon w naprawie

ja bym też tak zrobiła

5

Odp: Telefon w naprawie

karol_cia_s moja przyjaciółka pracuje w salonie play'a. Wiem z jej opowieści i sama widziałam nie raz, bo "trochę" czasu spędziłam z nią w tym salonie podczas pracy dotrzymując jej towarzystwa, że robi co może. Nie twierdzę, że wszyscy tak robią, bo na pewno znajdą się i osoby, które mają wszystko w nosie i robią tak, jak piszesz, ale są też i tacy, którzy na prawdę się starają. Sama wiem ile przyjaciółka się namęczyła i ile nerwów straciła przez głupi kod do zdjęcia sim locka na przykład. Ktoś potrzebował ten kod, ona nie miała w salonie i musiała załatwiać przez centralę czy konkretnie z firmą LG, już nie pamiętam. Prawie dwa miesiące dzwoniła, pisała meile, przypominała, prosiła. W tym czasie była jednocześnie w tej samej sytuacji, bo osoba, która czekała na ten kod robiła to samo - przychodziła do niej co kilka dni, pisała do niej co trochę meile i dzwoniła. A co ona miała w tej sytuacji zrobić? Nic nie mogła. Zgłosiła wszystko tam gdzie powinna była i nic więcej oprócz czekania na ten kod nie mogła zrobić. A oni jej odpisywali, że nie mają, że muszą do producenta się z tym zwrócić, że... ahhh, już nie pamiętam, ale co chwilę coś innego. Inne przypadki? Telefon oddany do serwisu, 14 dni roboczych dawno minęło, koleżanka pod naciskiem upominającego się o niego właściciela wydzwaniała do serwisu, w końcu wysłali, ale jakimś nieszczęśliwym trafem telefon nie dojechał. Znaczy dojechał, ale kilka dni później. Okazało się, że kurier miał w tych okolicach tylko ten jeden telefon więc uznał, że nie opłaca mu się z nim jechać i czekał, aż uzbiera mu się chociaż kilka. Dobry, co? Po co się męczyć? big_smile
Ale się rozpisałam wink Ale chodzi mi o to, że naprawdę nie zawsze to jest wina pracowników salonów, tylko serwisów.

6

Odp: Telefon w naprawie

Masz racje (przepraszam ze teraz bez pol znakow ale klawitura mi szaleje - jak sie jej poprawi to zeedytuje post), moze troszke uproscilam. Ty masz kolezanke ktora fakt duzo robi:) ja od 6 lat widuje te same geby w tych samych salonach(we wroclawiu chodze do3 mi najblizszych z czego 1 to salon glowny) i od zawsze slysze tekst ze wszystko na internecie pisze i na moja prosbe zeby mi wytlumaczyli cos tam bo jest napisane jak maslo maslane (mam tel na karte)to mowia ze wszystko na pewno na necie jest  i trzeba tylko dobrze poszukac.... z kolei gdy rezegnowalam z abonamentu z winy pani ( 6 razy wyslala pod zly nr moje zgloszenie o nieprzedluzaniu umowy a pozniej o rezygnacji z uslug) musialam przez dluuugi czas jeszcze sie meczyc z abonamentem i na dodatek placic.
Wiec kazda z nas ma po czesci racje. Jedni sie staraja inni nie wszystko zalezy od checi i zaangazowania pracownikow. U Ciebie bylo tak a u mnie od 6 lat niezmiennie inaczej.
Ale to wszystko nie zmienia faktu ze Cindy powinna odwiedzic rzecznika smile

7

Odp: Telefon w naprawie

Oczywiście, że powinna. Też od razu o tym pomyślałam.
I wcale nie twierdzę, że wszyscy pracujący w salonach są bez winy i cacy. Stanęłam tylko w obronie tych, którzy się naprawdę przykładają do wykonywanej pracy wink A, że są tacy, co mają to wszystko w nosie... To już trudno i jesteśmy zmuszenie do użerania się z nimi niestety. Chyba, że zdziałamy coś skargą, chociaż, wiadomo - rączka, rączkę myje...

8

Odp: Telefon w naprawie

Dzięki Wam bardzo:) Do rzecznika idę w poniedziałek. A w salonie już w ogóle nie chcą ze mną rozmawiać i odpowiadają półsłówkami:/

9

Odp: Telefon w naprawie

Wiec pracuje w handlu i jeśli reklamacja nie jest wykonana w terminie czyki 14 dni masz prawo do zwrotu gotówki. Na twoim miejscu poszłabym tam i dopieła swego. Reklamacja może sie przedłuzyc do 21 dni nie dłużej ale o tym fakcie powinnaś byc poinformowana telefonicznie lub pisemnie.

Posty [ 10 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2024