Jak znaleźć studentów do mieszkania? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Jak znaleźć studentów do mieszkania?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

1

Temat: Jak znaleźć studentów do mieszkania?

Będę wynajmować 3 pokojowe mieszkanie w Łdzi. Bardzo dobra lokalizacja, wysoki standard mieszkania i umeblowania, duży ciekawy balkon. Myślałam o wynajmie 800+ opłaty/ os.

Zastanawiam się czy szukać grupy znajomych (tak byłoby najlepiej bo największy pokój jest przechodni) czy szukać po jednej osobie na pokój.

Czy ktoś mógłby mi poradzić gdzie szukać studentów i czy cena jest ok? Nie mam doświadczenia w tym temacie sad

Bardzo dziękuję za każdą odpowiedź

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak znaleźć studentów do mieszkania?

Ogłoszenia w internecie i na uczelni. Bo tam chyba najczęściej zaglądają studenci.
Wysoki standard mieszkania i umeblowania... hmmm... nie boisz się, że w końcu roku akademickiego ten standard się znacznie obniży? wink
Nie wiem jak w Łodzi, ale w Poznaniu mój syn wynajął miejsce w mieszkaniu czteroosobowym (dwa pokoje) za 450zł plus opłaty za energie elektryczną i gaz. Co prawda nie wiem jaki standard...
Nie zapomnij pobrać kaucji za co najmniej jeden miesiąc z góry, bo ze studentami może być różnie.

"W związku z tym, że wraca moda na rzeczy retro mam nadzieję, że zdrowy rozsądek i inteligencja znowu wrócą do łask."

3 Ostatnio edytowany przez sarenka1990 (2014-08-07 18:19:51)

Hej ; )
Moim zdaniem za pokój przechodni nie powinna być taka sama cena jak za pokoje osobne -z racji właśnie jego charakteru .Uważam że  jego cena powinna być nieco niższa.